[B4 ABK] falujace obroty
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
[B4 ABK] falujace obroty
Mialem problem z falujacymi obrotami u mnie w nimcu. Tanczyly jak lambadziara na zabawie w remizie. Potrafily sie rowniez zawiesic na 2 tysiacach i tak stac. Na kompie wyskakiwal mi blad potencjometu przeplywomierza blad czujnika temperatury zasysanego powietrza i blad czujnika spalania stukowego. Stukowiec zostaw zmieniony - bledu nie ma juz tego czujnika. Zmienilem niebieski czujnik temperatury - nic nie pomoglo. Zamienilem krokowca od kolegi z autka - nic nie pomoglo. Zaplon ustawiony jak powinien byc bo byl o 4 stopnie przestawiony - nic nie pomoglo obroty nadal glupialy jak chcialy. Potencjometr przepustnicy wyczyszczony - nic nie pomoglo. Nadal wyskakiwaly bledy dotyczace przeplywomierza. Udalo mi sie kupic przeplywke od golfa 2 litry 8v i dzisiaj ja zalozylem i od razu spokoj z obrotami jak reka odjal. Za przeplywke dalem "az" cale 100 zl :lol: Teraz az milo jechac jak obroty nie tancuja ani nie szarpie autkiem nieraz. <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
koziolmc60, Jak możesz zaktualizuj swój stary temat i przydałoby się wpisać refleksje z podmiany w którymś z wyników szukajki (najlepiej o zamianie przepływomierza) :
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
Łatwiej to może kogoś naprowadzić. Taka moja drobna sugestia
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
Łatwiej to może kogoś naprowadzić. Taka moja drobna sugestia
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
Francis1982, pisalem w starym temacie wlasnie ze doszedlem z autem do ladu ale nie przesunelo postu na poczatek tylko wpisalo mi jako "dodano" w tamtym poscie
[ Dodano: 2013-11-13, 20:03 ]
Ah zapomnialem dodac ze przed wymiana przeplywki auto po nocy odpalalo za 2-3 razem i to musialem gaz trzymac wcisniety (odpalam zawsze na benzynie czy to zimny czy cieply silnik) a po zmianie przeplywki odpala za 1 razem i bez ruszania pedalu gazu.
[ Dodano: 2013-11-13, 20:03 ]
Ah zapomnialem dodac ze przed wymiana przeplywki auto po nocy odpalalo za 2-3 razem i to musialem gaz trzymac wcisniety (odpalam zawsze na benzynie czy to zimny czy cieply silnik) a po zmianie przeplywki odpala za 1 razem i bez ruszania pedalu gazu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bo tak to działa. Jak chcesz podbić temat skopiuj zawartość swojej wiadomości do schowka, skasuj tą wiadomość i napisz nową wklejając to co wcześniej skopiowałeś do schowka.koziolmc60 pisze:pisalem w starym temacie wlasnie ze doszedlem z autem do ladu ale nie przesunelo postu na poczatek tylko wpisalo mi jako "dodano" w tamtym poscie
Raczej w tej naprawie nie było nic niezwykłego, wymienił rzeczy które wyskoczyły na vagu i pomogło. Chwała mu za to że chciał się tą wiadomością podzielić ze światem.Francis1982 pisze:Łatwiej to może kogoś naprowadzić. Taka moja drobna sugestia
Nie jak co niektórzy opiszą chaotycznie swój problem i wręcz żądają odpowiedzi co jest przyczyną. Olewają sugestie o podłączeniu VAGa, czy sprawdzenie rzeczy które można sprawdzić bez vaga.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2013, 21:23 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.