Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 ABC] wymiana silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
arturG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:03
Lokalizacja: Zabikowo\podlaskie

[b4 ABC] wymiana silnika

Post autor: arturG » 11 lis 2013, 20:20

witam wszystkich. kupilem Audi avant z 1992r. z rozwalonym silnikiem 2.6 ABC, wczoraj kupilem silnik tez ABC z Audi Cabrio z 1997 roku i w kolektorze dolotowym niema tzw. kierownicy powietrza i niejestem pewny czy bedzie wszystko pracowac jak powinno. a w starym silniku jest to wszystko polamane. prosze o podpowiedzi. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 lis 2013, 14:19 przez arturG, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 lis 2013, 22:35

Chyba wersja zmodernizowana tego kolektora od któregoś roku (1994 albo 1995 jak dobrze kojarzę) niema tych kierownic powietrza w oryginale.

arturG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:03
Lokalizacja: Zabikowo\podlaskie

Post autor: arturG » 12 lis 2013, 20:24

dziekuje za pomoc. za dwa dni zaobserwuje bo dopiero odpale maszyne. szczegoly opisze w Weekend. pozdrawiam.

[ Dodano: 2013-11-22, 21:08 ]
witam wszystkich. silnika jeszcze nieodpalilem bo brak czasu bo zawalony robota jestem. ale napotkalem troche niespodzianek na drodze, takich jak np. inne obudowy rozrzadu, inny krociec plynu chlodzacego(rozni sie tym ze w nowszym sa dwa wyjscia z krocca a w starym przewod gomowy jest trojnikiem), ztego co widze innaczej rozlozony jest rozrzad, inny jest napinacz do paska wieloklinowego (jest krotszy i w innym miejscu ma ma bolec ktory wchodzi w blok)stary pasek mi niepasuje a ten co kuilem jest za dlugi bo wymontowalem kompresor od klimy. napinacz mysle przerobic, czyli zeszliwowac ten bolec i wywiercic dziure w odpowiednim miejscu i zrobic bolec i jakiegos twardege drutu. jak mi sie uda to moze jutro odpale bo zostalo mi tylko przewody paliwowe podlaczyc i chlodnice i zrobbic ten napinacz. pozdrawiam

[ Dodano: 2013-11-24, 14:25 ]
czesc. dzisiaj rano odpalilem na szybko Audi,pisze na szyybko bo niezamontowalem chlodnicy, bo chcialem zobaczyc czy wszystko zaskoczy i niebedzie stukac, ale musze poskladac wszysko bo faluje na obrotach, juz przejzalem Forum i to moze byc problemem i zresetowaniem sie kompa ale znalazlem opis jak sie tego pozbyc i mam nadzieje ze to pomoze.

ATLAS napisał/a:

lesli napisał/a:
Ja w swoim jak wypne aku tak się dzieje że obroty latają jak głupie ,Jak zlapie temperature i wylącze silnik na chwilke to obroty wracają do normy.

W moim ABC działo się tak samo po odłączeniu AKU, Silnik miał zawyżone obroty i dziwnie reagował na dotknięcia pedału gazu. Po załapaniu temperatury ok 80 stopni i wyłączeniu silnika problem ustępował.


Chłopaki poradziłem się waszej myśli i dodatkowo pouszczelniałem większość rzeczy gdzie brał lewe powietrze i powiem w kilku słowach CHODZI JAK ZŁOTO <ok>

W poniedziałek jeśli znajdę czas to i tak skorzystam z podłączenia pod komputer. Może się czegoś więcej dowiem, ale wolał bym zobaczyć ze jest wszystko ok :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl