Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 PP `89r] skąd spuścić skroploną wode?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
siejkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 27 sie 2013, 02:00

[B3 1.6 PP `89r] skąd spuścić skroploną wode?

Post autor: siejkers » 12 lis 2013, 21:26

Witam gdzieś czytałem powinno się co jakiś czas upuszczać wody skroplonej w zasilaniach silnika LPG, czy tak jest? A jak tak to jak to zrobić i w którym miejscu jest ewentualnie jakiś "skapnik" :-) dodam że to moje pierwsze auto w gazie i z owym zasilaniem nie mam zbyt dużego rozeznania, narazie wymieniłem filtr gazu..... możę foto jakieś ktoś ma tego skraplacza wodnego czy coś..... <osohozi> aaa gaz I genery włączany przełącznikiem BRC

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 lis 2013, 22:26

Ja pierwsze słyszę. Przy spalaniu lpg w spalinach jest więcej wody, może z wydechu spuszczać tą wodę :mrgreen:

Może chodziło o spuszczanie syfu z reduktora gazu...

siejkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 27 sie 2013, 02:00

Post autor: siejkers » 12 lis 2013, 23:04

kurde no nie moge znaleźć ;inku do tego artykułu o tym gazie...... już sam nie wiem coś była mowa o skraplaniu się wody w ? parowniku? reduktorze? kurde mam link ale jakieś chasło nagle chce... ftp://ftp.capri.pl/user/trojkat/krotki_ ... _temat.pdf

[ Dodano: 2013-11-12, 23:08 ]
kurde no może o tego syfu z redyktora? a naczym to polega?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 lis 2013, 00:29

Raczej w parowniku dużo wody się nie ostanie bo jest cały czas podgrzewany. A do spuszczania smoły jest taki zazwyczaj korek na spodzie parownika.

Obrazek

siejkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 27 sie 2013, 02:00

Post autor: siejkers » 13 lis 2013, 00:40

no coś mi się wydaje że może to być właśnie to. można to samemu zrobić? a jak to sie w ogóle opróżnia? na ciepło? na zimno? :-?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 lis 2013, 00:48

Można samemu spokojnie. Dobrze by silnik był nagrzany wtedy większa szansa że gęstsze rzeczy wypłyną. Tylko wykręcaj właściwą śrubę, żebyś przypadkiem nie próbował wykręcać jakiejś śruby regulacyjnej.

siejkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 27 sie 2013, 02:00

Post autor: siejkers » 13 lis 2013, 00:57

ok ale to jest tylko przykład parownika nie? muszę u siebie poszukać śruby takiej umiejscowionej jak najniżej parownika? a całą wykręcić czy to jest na zasadzie odpowietrznika?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 lis 2013, 01:02

ok ale to jest tylko przykład parownika nie?
Chodzi o ten z obrazka? To chyba jest schemat parownika tomasetto.
Ale w każdym ten korek jest w dolnej części parownika i wykręca się go całkowicie.

siejkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 27 sie 2013, 02:00

Post autor: siejkers » 13 lis 2013, 01:13

ok pokąbinuje na dniach z tym zobaczymy co wyjdzie mam nadzieje ze nic sie nie stanir :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl