Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABT]"Niskie" wolne obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

[ABT]"Niskie" wolne obroty

Post autor: king86 » 13 lis 2013, 21:31

Problem polega na tym że po nagrzaniu się silnika i przekroczeniu 3000 obrotów podczas jazdy - obroty biegu jałowego spadają do ok. 500 obr/min - po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika obroty są na normalnym poziomie - gdy przekroczę 3000obr/min historia sie powtarza . Na zimnym silniku problem nie występuje .Co to może być ?

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 13 lis 2013, 21:38

Na paliwie czy na gazie ?

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 13 lis 2013, 21:40

Mam tylko benzynke.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 13 lis 2013, 21:40

Aha to nie wiem bo u mnie tak sie robilo a nawet gaslo kiedys na gazie.

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 13 lis 2013, 21:44

Dodam że silniczek biegu jałowego wymieniony na nowy Boscha .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 lis 2013, 20:53

Odłącz niebieski czujnik i przejedź się w trybie awaryjnym.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 15 lis 2013, 21:00

koziolmc60, co było przyczyną u Cb na gazie ?

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 17 lis 2013, 19:27

Jarewa pisze:Odłącz niebieski czujnik i przejedź się w trybie awaryjnym.
Po odłączeniu na ciepłym silniku obroty rosną z 800 do 1100 po przejechaniu się wrzucam luz problem wraca - obroty spadaja do ok. 500.Podłączenie czujnika nie wpływa w żaden sposób na zmianę pracy pozostaje 500 obr/min.
W przypadku gdy czujnik jest podłączony a obroty na luzie spadaja do 500 odłączenie go nie powoduje żadnej zmiany w pracy silnika zero reakcji dalej jest 500 obr/min.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 lis 2013, 20:03

A to TY czyli modyfikowany ABT. Był podłączany pod kompa? zmierzyłeś ciśnienie paliwa? co widzi komputer jakie obroty?

Ewidentnie ecu nie widzi pozycjonowania przepustnicy, uszkodzony tps źle wyregulowany nastawnik itd. ale powinno błędem rzucać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl