[ 2.3 20v b3 coupe quattro ] wymiana pompy paliwa
[ 2.3 20v b3 coupe quattro ] wymiana pompy paliwa
Witam, może ktoś podrzucić mi w linku fotostory z wymiany pompy paliwa w coupe bo zapewne temat był już przerabiany niejednokrotnie. Z góry wielkie dzięki.
[ Dodano: 2013-11-16, 21:03 ]
rozmontowałem pompę a tu niespodzianka, znalazłem pompke marki BOSCH czyli niby dobrze, ale numery to 0 580 254 031 może mi ktoś coś powiedzieć na ten temat bo z tego co wiem to BOSCH który pasuje do 7A to 0 580 254 040, 0 580 314 068
[ Dodano: 2013-11-16, 21:03 ]
rozmontowałem pompę a tu niespodzianka, znalazłem pompke marki BOSCH czyli niby dobrze, ale numery to 0 580 254 031 może mi ktoś coś powiedzieć na ten temat bo z tego co wiem to BOSCH który pasuje do 7A to 0 580 254 040, 0 580 314 068
mam dosyć głośny wydech i do tej pory nie słyszałem jak chodzi pompa, ale jak odsłoniłem pokrywe w bagażniku i odpaliłem auto to charakterystyczne "wycie" jest dosyć głośne, wymiana to chyba konieczność tym bardziej że auto stało dłuższy czas nie używane i to na pustym zbiorniku to co zakładać boscha 0 580 453 081 ?
OT
Poniżej link do mojej byłej qpq7A. Ujeżdżana hobbystycznie przez mojego brata w okolicznych KJS.
http://www.youtube.com/user/kosmos20v
Wydmuszka na seryjnych gratach, wolny wydech na baranie, heble po remoncie z hydraulicznym ręcznym.
Motor ponad 320tkm.
Leo dobrze prawi. Odepnij przewód od listwy i włóż do 1,5L butelki. Po kilku włączonych zapłonach butelka musi być pełna.
Poza tym sprawdź filtr, bo to prędzej on padnie po takim okresie nie używania.
Zdrówka.
Poniżej link do mojej byłej qpq7A. Ujeżdżana hobbystycznie przez mojego brata w okolicznych KJS.
http://www.youtube.com/user/kosmos20v
Wydmuszka na seryjnych gratach, wolny wydech na baranie, heble po remoncie z hydraulicznym ręcznym.
Motor ponad 320tkm.
Leo dobrze prawi. Odepnij przewód od listwy i włóż do 1,5L butelki. Po kilku włączonych zapłonach butelka musi być pełna.
Poza tym sprawdź filtr, bo to prędzej on padnie po takim okresie nie używania.
Zdrówka.
w weekend sprawdze cisnienie, jak kupiłem ten sprzet to w bagazniku byla listwa z wtryskami takze podejrzewam ze ktos próbował juz zdiagnozowac ten problem, zima sie zbliża a audi jeszcze nie jest całkowicie sprawna, normalnie nie daje mi to spac...
[ Dodano: 2013-11-19, 21:01 ]
a zapomniałem jeszcze, filtr paliwa niedawno zmieniałem, wymieniłem też czujnik temperatury i od tego czasu auto zaczęło zachowywać się trochę lepiej
[ Dodano: 2013-11-19, 21:01 ]
a zapomniałem jeszcze, filtr paliwa niedawno zmieniałem, wymieniłem też czujnik temperatury i od tego czasu auto zaczęło zachowywać się trochę lepiej
coś mi się wydaje że auto wyląduje niedługo na allegro, trace cierpliwość,czas i kupe kasy, dzisiaj się okazało że jakiś matoł zamontował paluch na klej...jakaś masakra...w przyszłym tygodniu zmieniam przepływkę i czujniki spalania stukowego. Na dzień dzisiejszy auto na zimnym silniku ma lepsze momenty i nawet nie przerywa ale jak się nagrzeje to kompletna padaka idzie jakoś tam do 4 tysięcy a później obroty stają po czym znowu przyśpiesza przez moment i znowu nie idzie. Potrzebuje kogoś z łódzkiego albo wlkp kto mi to dokładnie zdiagnozuje,jestem już w kompletnej desperacji...