Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG 133KM] Wąż od obudowy filtra powietrza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
thechriskpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 2.3 NG 133KM] Wąż od obudowy filtra powietrza

Post autor: thechriskpl » 21 lis 2013, 01:57

Witam! Wertowałem internety cały dzień i nic nie znalazłem więc zdany jestem na Waszą wiedzę:)

A zatem... Ostatnio przy wymianie przedniej lampy (od strony pasażera) zobaczyłem, że mam jakiś sparciały wąż, który wychodzi z obudowy filtra powietrza i wchodzi do silnika. Z racji tego, że jestem bardzo początkujący w sprawach motoryzacyjnych to czy ktoś mógłby mi zdradzić cóż to za tajemniczy wąż? :) Poniżej foty :)

Zdjęcie z góry

Zdjecie z gory ZOOM

Zdjecie z przodu auta

Awatar użytkownika
kr1s56
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: kr1s56 » 21 lis 2013, 08:02

Kolego to jest dolot ciepłego powietrza zeby w zimie auto szybciej się nagrzewało. łapie powietrze z nad kolektora wydechowego ktore jest najbardziej gorące w okolicy silnika.

Awatar użytkownika
thechriskpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: thechriskpl » 21 lis 2013, 09:51

kr1s56 pisze:Kolego to jest dolot ciepłego powietrza zeby w zimie auto szybciej się nagrzewało. łapie powietrze z nad kolektora wydechowego ktore jest najbardziej gorące w okolicy silnika.
Dzięki za info!:) A wiesz może co się może dziać kiedy taka rura jest dziurawa? Łapie wtedy lewe powietrze i mogą być problemy z obrotami?

Awatar użytkownika
kr1s56
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: kr1s56 » 21 lis 2013, 21:57