Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0] Problem z ABK a dokladnie z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
modyahmed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 lis 2013, 21:21
Lokalizacja: Siemianowice śląskie

[b4 2.0] Problem z ABK a dokladnie z obrotami

Post autor: modyahmed » 20 lis 2013, 21:36

Cześć. Podejrzewam ze post taki już był ale jest tego tyle ze nie umie sie doszukac, takze prosze o wyrozumialosc i jak najbardziej o pomoc. do rzeczy :) w mojej 80tce 2.0 abk na benzynie mam za male obroty w granicach 400, nie specjalnie faluja tylko za niskie czy cieply czy zimny ( takze brak ssania ) czasem zdazy sie zgasnac. na gazie jak zimny to niskie obroty ale niegasnie i po zagrzaniu na gazie jest wszystko ok ale na benzynie niestety ciagle niskie. czujnik temp. niebieski wymieniony 2 razy dla pewnosci. na komputerze pojawil sie blad 00513 prosze o pomoc i z gory dziekuje :)

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 20 lis 2013, 21:47

Może coś Ci to pomoże że u mnie problem z odpalaniem (musiałem dodać na ciepłym gazu) i z przysiadaniem obrotów po lekkim dodaniu gazu był silniczek krokowy

modyahmed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 lis 2013, 21:21
Lokalizacja: Siemianowice śląskie

Post autor: modyahmed » 20 lis 2013, 21:59

No problemu z odpalaniem juz nie mam, byl ale po wymianie akumulatora znikl. pali dobrze. chcialem silniczek krokowy przelozyc od znajomego do sprawdzenia bo takze ma abk ale okazalo sie ze ma inna wtyczke, szeroką a ja mam waska :(

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 20 lis 2013, 22:31

to Ty masz chyba po 93r a on przed

modyahmed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 lis 2013, 21:21
Lokalizacja: Siemianowice śląskie

Post autor: modyahmed » 21 lis 2013, 08:19

To fakt ja mam 94r a on 92r jakies rady od czego zaczac ? Wiadomo nikt niechce robic kosztow niepotrzebnych

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 lis 2013, 10:17

modyahmed pisze:na komputerze pojawil sie blad 00513
Pewnie silnik nie był odpalony przy sprawdzaniu?

Najlepiej by było zacząć od sprawdzenia szczelności dolotu później sprawdzenie i przemycia zaworu stabilizacji biegu jałowego, jeśli to nie pomoże trzeba by podejrzeć jaki jest odczyt z czujnika temperatury płynu, przepływomierza oraz czujnika położenia przepustnicy.

modyahmed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 lis 2013, 21:21
Lokalizacja: Siemianowice śląskie

Post autor: modyahmed » 21 lis 2013, 18:09

to fakt ze silnik byl nie odpalony a po odpaleniu tego bledu nie bylo :). czyli po naszemu zaczac od przemycia silniczka krokowego? odczyt temp. plynu chlodniczego? ( nowy czujnik moze nie byc rozwiazaniem? bo byl wymieniany na dwa razy)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 lis 2013, 19:58

Jak czujnik zmieniałeś to jest szansa że jest dobry. Wyczyszczenie z głową silniczka na pewno nie zaszkodzi.

modyahmed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 lis 2013, 21:21
Lokalizacja: Siemianowice śląskie

Post autor: modyahmed » 21 lis 2013, 21:36

jak uda mi sie cos posprawdzac to dam napewno znac co i jak... ale pewnie bez kupna jakis czesci si nie obejdzie :]

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 lis 2013, 21:59

Się zobaczy, jeśli to np. wina przepływomierza to można go uzdatniać, tak samo nieszczelność dolotu można tanio naprawić, mycie silniczka krokowego też nic nie kosztuje.

Gaz masz sekwencyjny czy zwykły?

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 21 lis 2013, 22:14

Ciekawe czy obrotomierz nie oszukuje. Ostatnio u kumpla szukaliśmy przyczyny wysokich obrotów -1400 czy tam 1600 rpm, a na vagu okazało się że jest ok 900rpm :))

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 21 lis 2013, 22:22

No własnie dobre pytanie, jakie obroty są na VAGu? bo 400obr/min, to granica zgaśnięcia

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 21 lis 2013, 23:22

Aldi a jak szybko uzdatnic przeplywke? Bo jak byłem u magika to powiedział że przepkywka jest ok,ale 5 dni później z powodu wsadzenia nowego krokowca gazu miałem strzał i boję sie o przeplywke

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 lis 2013, 01:43

Uzdatnianie czyli pozbycie się zacinek klapy, odpowiednia regulacja naciągu sprężyny czy ustawienie potencjometru aby suwak potencjometru chodził po niewytartych miejscach.

https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... htm#153318

modyahmed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 lis 2013, 21:21
Lokalizacja: Siemianowice śląskie

Post autor: modyahmed » 27 lis 2013, 22:18

witam ponownie. nic nie udalo mi sie jeszcze sprawdzic niestety. obrotomierz napewno nie glupieje bo slychac ze obroty za niskie tak jakby chcial zgasnac pozatym na gazie sa normalne w granicach 900. gaz mam zwykly niestety nie sekwencja... czy ktos wie czy krokowiec i czujnik ustawienia przepustnicy bedzie pasowac od t4 2.0 aac?

[ Dodano: 2013-11-27, 22:31 ]
dodam ze teraz przy tych temp. to pierwszy odpal jest tragedia musze strasznie dlugo krecic to pewnie przez ten brak ssania

[ Dodano: 2013-11-27, 22:31 ]
dodam ze teraz przy tych temp. to pierwszy odpal jest tragedia musze strasznie dlugo krecic to pewnie przez ten brak ssania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl