Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2.0 16v 6A] Nie utrzymuje wysokich obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
SzymonTG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 sty 2013, 23:16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[b3 2.0 16v 6A] Nie utrzymuje wysokich obrotów

Post autor: SzymonTG » 26 lis 2013, 18:25

Witam Was!

Mam duży problem z moją drugą Audi 80 2.0 16v 6A quattro. Więc już nie mam pomysłów co to może być, odpalam auto wszystko jest oki, ale gdy daje gazu do może dochodzi do 4 tyś obrotów po czym sam z siebie schodzi z nich a jak trzymam pedał gazu to strasznie parska silnikiem tak jak by go zalewało albo miał odcięcie zapłonu przy 2000 tyś obrotów.
Co zostało wymienione:
- ECU
- czujniki stukowe, temperatury
- przepływomierz wraz z przepustnicą i wtryskami
- krokowiec
Dosłownie już mi dziś ręce opadły, oczywiście cały układ zapłonowy wymieniony.
Kompresja na poziomie 12 na zimnym. Pompa się odzywa i działa choć samego ciśnienia nie mierzyłem bo nie miałem jak ...
Proszę o jakieś wskazówki lub pomoc!! Dziękuje z góry :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lis 2013, 18:48

Ja bym stawiał na pompę paliwa, puki ma nabite ciśnienie to daje radę podnieść obroty. Zobacz czy na wężu powrotnym pojawia się paliwo.
jak trzymam pedał gazu to strasznie parska silnikiem tak jak by go zalewało albo miał odcięcie zapłonu przy 2000 tyś obrotów.
Jak dźwięk jest taki jakby dostawał za mało paliwa to tym bardziej pompka. Jeśli zalewa to raczej nie pompka.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2013, 18:58 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SzymonTG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 sty 2013, 23:16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: SzymonTG » 26 lis 2013, 18:55

aldi, oki jutro sprawdzę i jak coś dam znać bo szkoda mi ją rozbierać ...

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 27 lis 2013, 15:16

aldi pisze:Ja bym stawiał na pompę paliwa, puki ma nabite ciśnienie to daje radę podnieść obroty. Zobacz czy na wężu powrotnym pojawia się paliwo.
jak trzymam pedał gazu to strasznie parska silnikiem tak jak by go zalewało albo miał odcięcie zapłonu przy 2000 tyś obrotów.
Jak dźwięk jest taki jakby dostawał za mało paliwa to tym bardziej pompka. Jeśli zalewa to raczej nie pompka.

witam ja bym też obstawiał pompę paliwa miałem podobny problem tylko że z odpalaniem wymieniłem kopę rzeczy bo do głowy by mi nie przyszło że to pompa a było ją doskonale słychać po czasie i pomocom osób drugich zauważywszy że zmienia głos tak jak by na szybszy bieg wchodziła wymieniłem ją i po problemie

Awatar użytkownika
SzymonTG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 sty 2013, 23:16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: SzymonTG » 27 lis 2013, 17:33

Hmm właśnie dziś to zrobiłem pompa ori w 100% sprawna, ale na chwilę obecną jest tak że daje gaz kręci się do 6000 tyś po czym schodzi od razu do 4000 i się utrzymuje, jutro przedmucham kompresorem cały układ paliwowy i ściągnę wydech bo być może któraś część też jest przytkana.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl