[B4 1.9 AAZ 75KM] Grzanie świec innym obwodem-pytanie.
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
[B4 1.9 AAZ 75KM] Grzanie świec innym obwodem-pytanie.
Witam klubowiczów.
Mam takie pytanie: chciałem zrobić grzanie świec żarowych poprzez osobny włącznik z pominięciem przekaźnika i całej fabrycznej instalacji grzania świec. Chcę dać plus pod skrzynkę bezpieczników żeby prąd pojawił się po przekręceniu kluczyka potem do włącznika, a z niego do świec.
I tu moje pytanie: czy w taki sposób nie uszkodzę w jakiś sposób świec czy nie skrócę ich żywotności pomijając przekaźnik.
Mam takie pytanie: chciałem zrobić grzanie świec żarowych poprzez osobny włącznik z pominięciem przekaźnika i całej fabrycznej instalacji grzania świec. Chcę dać plus pod skrzynkę bezpieczników żeby prąd pojawił się po przekręceniu kluczyka potem do włącznika, a z niego do świec.
I tu moje pytanie: czy w taki sposób nie uszkodzę w jakiś sposób świec czy nie skrócę ich żywotności pomijając przekaźnik.
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Po odpaleniu oczywiście świece wyłączę.
bo gdzieś w oryginalnej instalacji coś jest nie tak, bo nie kiedy ciężko mi palił a nie kiedy dobrze. Gdy próbowałem na krótko grzać świece odpala zawsze dobrze. Stąd mój pomysł na ominięcie układu i własne dozowanie czasu grzania świec.PieterB pisze: nie wiem tylko po co te kombinacje
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
a nie pomyslales ze przekaznik od swiec sie konczy?
moze byc tez wina czujnika niebieskiego, on gdy zle wyczuje temp otoczenia da zly czas grzania,
bezpiecznik od swiec dobry?
nie radze takich zabaw, bo bys musial dac grube kable aby te druciarstwo mialo sens, i bedziesz mial zawsze ryzyko spalenia auta
moze byc tez wina czujnika niebieskiego, on gdy zle wyczuje temp otoczenia da zly czas grzania,
bezpiecznik od swiec dobry?
nie radze takich zabaw, bo bys musial dac grube kable aby te druciarstwo mialo sens, i bedziesz mial zawsze ryzyko spalenia auta
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Postaram się to zrobić delikatnieSzara80tkaTdi pisze:tylko niezrob rys na tych blaszkach bo predzej sie do nich brud znow czepi
jak bys mial miernik cęgowy bys to predzej wiedzial jaki prad idzie na swiece
Takowego miernika nie posiadam, a sprawdzenie w ten sposób jaki prąd dochodzi do świec byłoby najlepszym rozwiązaniem.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
to mozesz podjechac do elekryka aby ci uzyczyl go na minute, wtedy zdejmij wtyczke z niebieskiego czujnika. uklad elektryczny zrozumie ze silnikowi jest zimno i po przekreceniu stacyjki poda prad na swiece
powinno pokazac okolo 65A, zaleznie od swiec
ewentualnie jutro ci tu w tym poscie dokladnie jeszcze raz napisze ile np umnie jest
powinno pokazac okolo 65A, zaleznie od swiec
ewentualnie jutro ci tu w tym poscie dokladnie jeszcze raz napisze ile np umnie jest