[B4 2.0] Tylne zaciski hamulcowe
- GreenNatural
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
- Lokalizacja: Hrubieszów
[B4 2.0] Tylne zaciski hamulcowe
Prosto i na temat zaciski tył nie do zrobienie i teraz pytanie regenerowane czy nowe jakie jest wasze zdanie
Ostatnio zmieniony 01 gru 2013, 19:02 przez GreenNatural, łącznie zmieniany 2 razy.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- GreenNatural
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
- Lokalizacja: Hrubieszów
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Taka :?:
http://elauber.pl/czesci-samochodowe/os ... 81/v:39714
to TRW po 350 są
Za tą cene to w sklepie 2 zaciski juz prawie są.
http://elauber.pl/czesci-samochodowe/os ... 81/v:39714
to TRW po 350 są
Za tą cene to w sklepie 2 zaciski juz prawie są.
Zgodzę się z tobą kolego. Ale tanie nie znaczy dobre. Miałem kiedyś klienta co kupił zacisk nieznanego producenta a był o 70 zł tańszy od laubera. Pojeździl 2 dni i tarcza i klocki do wymiany bo zacisk się zatarł i przegrzał tarczę. W ramach gwarancji wymienili mu zacisk i zaś 2 tygodnie pojeździł i biedę mieli na lawetę wciągnąć bo zacisk tak trzymał. Więc laubera polecam bo jest to tańsza trochę opcja ale sprawdzona.
z moich obserwacji wynika że najczęściej przyczyną zapiekania powrotu tego problemu jeśli sam trzepień gwintowany się wysuwa i cofa to będzie sprężyna w samoregulatorze w tłoczku, to jest ta falista podkładka w tłoczku, jeśli ze zmęczenia lub przegrzania straci swoją sprężystość wtedy samoregulator się rozsuwa przy zbyt małej sile