Czy aby na pewno wyciągnąłeś n108 :?: czyli przykręcony na dwa torxy ,zawór na samym dole z tyłu pompy ,z dwoma kabelkami :?: bo wyciągnąć go to nie takie proste , szczególnie na pompie zamontowanej na silniku :roll: .No jeśli faktycznie wyciągnąłeś n108 ,to gratuluje 8-) ale przedmuchanie go, niewiele zmieni ...no chyba że sitko jest w widoczny sposób zapchane .Trzeba było podać mu napiecie i sprawdzić czy po podaniu ,otwiera przepływ z małego otworku z przodu ,na sitko ...bo tak działa sprawny .A do pomp ,mam wszytkie części zamienne ,zaworki n108 równieżMieszko pisze:zrobilem tak jak doradziłeś wyciągnąłem N108. przedmuchałem go powietrzem. wsadziłem odpaliłem auto
[ 1.9 TDI] Praca traktora i błąd 550
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
ten zaworek na 2 torx o a myslalem ze to ten zaworek. wlasnie po przedmuchaniu tego sporo sie poprawiło a to moj blad myslalem ze to wlasnie ten zaworek to n108 a jezeli wolno wiedziec to jak wyciagnac z pompy ten zaworek nazywany n108 bo moze faktycznie popełniłem blad.MUNIOR pisze:Czy aby na pewno wyciągnąłeś n108 :?: czyli przykręcony na dwa torxy ,zawór na samym dole z tyłu pompy ,z dwoma kabelkami :?: bo wyciągnąć go to nie takie proste , szczególnie na pompie zamontowanej na silniku :roll: .No jeśli faktycznie wyciągnąłeś n108 ,to gratuluje 8-) ale przedmuchanie go, niewiele zmieni ...no chyba że sitko jest w widoczny sposób zapchane .Trzeba było podać mu napiecie i sprawdzić czy po podaniu ,otwiera przepływ z małego otworku z przodu ,na sitko ...bo tak działa sprawny .A do pomp ,mam wszytkie części zamienne ,zaworki n108 równieżMieszko pisze:zrobilem tak jak doradziłeś wyciągnąłem N108. przedmuchałem go powietrzem. wsadziłem odpaliłem auto
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Sory ,ale ja za cholerę nie trybię ,który zaworek masz na myśli ,pisząc o n108 i który zaworek przedmuchałeś ,bo z tego co piszesz ,to na pewno nie był n108 :roll:Mieszko pisze:ten zaworek na 2 torx o a myslalem ze to ten zaworek. wlasnie po przedmuchaniu tego sporo sie poprawiło a to moj blad myslalem ze to wlasnie ten zaworek to n108
Ale mniejsza z tym ...wszytsko Ci już napisałem wyczerpująco i nie widze sensu dalej pisać ,bo masz spore braki w temacie gdzie co mamy w pompie wtryskowej ...ale nie martw się 8-) <ok> poszukaj sobie schematu pompy vp 37 i uzupełnij swoją wiedzę 8-)Mieszko pisze:a jezeli wolno wiedziec to jak wyciagnac z pompy ten zaworek nazywany n108 bo moze faktycznie popełniłem blad.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Na 90% masz zatarty zaworek regulacji cisnienia wewnetrznego. On jest obok zasilania pompy. Jak nie masz specjalnego klucza to 11mm klucz pasuje ale ciezko odkrecic. Jak byś go odkrecił to zmież sówmiarką ile jest wbity, poczym przebij go na wylot i zluz od poczatku.
W najgorszym przypadku masz zatarty tłoczek timingu lub uszkodzony n108. Ale wszystko idzie sprawdzic na aucie
W najgorszym przypadku masz zatarty tłoczek timingu lub uszkodzony n108. Ale wszystko idzie sprawdzic na aucie