Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0ABK 115KM] Falujące obroty na biegu jałowym. POMOCY!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 gru 2013, 17:21

Kiedyś jakiś post który napisał czarkaj czytałem jak swojego sprawdzałem i on podawał takie dane:
- wolne obroty 1v
- 3000obr/min 2v
oczywiście sinik zagrzany do temp roboczej, nie pamiętam tylko na których pjnach

gofer955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 29 lip 2013, 12:25

Post autor: gofer955 » 03 gru 2013, 17:34

PieterB, Dzieki wielke jutro sprawdzę. A jeszcze mam jeden problem oprócz falujących obrotów podczas przyspieszania słychać dziwne dźwięki jak by w cos piasek wpadł i ocierał cos w tym stylu. Nie mam zielonego pojęcia co tak robi może ktoś miał podobnie...??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 gru 2013, 17:42

gofer955, szczerze to nie wiem o czym piszesz :-P ale napisz chociaż czy dzieje się to w czasie jazdy czy też na postoju podczas zwiększanie obr silnika.

gofer955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 29 lip 2013, 12:25

Post autor: gofer955 » 03 gru 2013, 19:44

PieterB, Napisałem ze podczas przyspieszania a teraz zauważyłem ze zmieniło to się w stukot i na postoju tez przy obr około 2000. Wszystko to po wymianie zaworów się pozmieniało falujące obroty a teraz ten stukot ;/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 gru 2013, 20:37

PieterB pisze: nie pamiętam tylko na których pjnach
Zapewne między pinem 2 a masą albo pinem 2 i 4 (4 to masa).

gofer955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 29 lip 2013, 12:25

Post autor: gofer955 » 04 gru 2013, 15:32

Własnie wróciłem od mechanika powiedział mi ze on by ściągnął głowice regeneracja i poskładał tak jak bóg przykazał ale koszt takiej przyjemności to minimalnie 1000zł o ile jeszcze cos nie wyleci po drodze...:(

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 gru 2013, 15:52

Jak sprężanie i płyny się nie mieszają to niema co ściągać tej głowicy. Może rozrząd albo wałek pośredni źle ustawiłeś. Wg. mnie mechanik chce naciągnąć na koszty. Pewnie nawet tego nie oglądał.

gofer955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 29 lip 2013, 12:25

Post autor: gofer955 » 20 gru 2013, 17:11

Problem rozwiązany wałek do rozdzielacza został przestawiony podczas sciągania rozrządu. Ustawiłem go poprawnie i bo bólu jeszcze zapłon ustawiłem i gra wszystko...:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl