Witam, przymierzam się do założenia sterowania centralnym zamkiem w mojej B4 ale mam kilka wątpliwości, a w przeszukanych podobnych tematach na forum nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi. Otóż:
Mam w avancie centralny zamek na kluczyk 4 drzwi + bagażnik.
Chcę założyć sterowanie całego CZ z pilota + dodatkowe otwieranie bagażnika.
A dokładniej:
1. Wciskam 1 guzik na pilocie - otwiera mi cały CZ czyli 4D+bagażnik
2. Wciskam 2 guzik na pilocie - osobny siłownik otwiera mi zamek bagażnika tak jakbym nacisnął za klamkę bagażnika.
3. No i oczywiście 3 guzik do zamykania CZ.
Czy tak się da zrobić?
Chodzi mi o to, żeby po odblokowaniu CZ w aucie, mieć do wyboru albo otworzyć sobie bagażnik normalnie łapiąc za klamkę w klapie, albo wcisnąć inny guzik na pilocie, a osobny siłownik pociągając za cięgna bagażnika odblokuje mi klapę (zamiast klamki)
Nie chodzi o podniesienie klapy do góry, a samo odblokowanie z zamków.
Czy da się połączyć te dwa mechanizmy? Jeśli tak to jaki sterownik muszę kupić?
Czy wystarczy taki który steruje pneumatycznym CZ żeby otworzyć 4D+bagażnik a do tego, obsługujący 1 dodatkowy kanał np. na sterownik elektryczny, który będzie działał na zasadzie klamki?
Czy sprawna podłączona klamka do mechanizmu nie będzie blokować działania tego dodatkowego siłownika?
[80 B4 Avant] Sterownik CZ + osobne otwieranie bagażnika?
Ok, czyli rozumiem, że jak zakupię sterownik, który będzie obsługiwał sterowanie centralnym zamkiem pneumatycznym, z dodatkowym kanałem na elektryczny siłownik, to da radę zrobić na 1 pilocie tak, żeby otwierał mi 4D+bagażnik i dodatkowo innym guzikiem zastępował klamkę? Pomijając oczywiście różne inne funkcje.
Czy zamontowana sprawna klamka nie będzie przeszkadzała siłownikowi w pracy?
Lub siłownik nie będzie dodatkowo obciążał klamki w czasie 'normalnego' ręcznego otwierania?
Czy zamontowana sprawna klamka nie będzie przeszkadzała siłownikowi w pracy?
Lub siłownik nie będzie dodatkowo obciążał klamki w czasie 'normalnego' ręcznego otwierania?