Ale Cudujesz :roll: żeby ci czasem nie odpalił ,po psiknięciu ropy strzykawką :roll: Plak jest od takich rzeczy,a nie psikanie strzykawką ...psikasz w dolot plakiem ,odkręcając wąż przy EGR ...powinien odpalić przebierając i zaraz zgasnąć ...żadne zawory,nastawniki itd ,nie mają wtedy na odpalenie wpływu ....jak nie odpala na plaka ,to już nieciekawie ,bo przyczyna może być tylko typowo mechaniczna ....mam nadzieję że rozrząd dobrze spiąłeś, po założeniu pompyKisielo pisze:Problem jest, że ja mu to paliwo podaje bezpośrednio do węża zasilającego ze strzykawki 100ml pod ciśnieniem dodatkowo, a on nic, tak jakby coś w pompie nie puszczało tego paliwa. Zawór na pompie dostaje napięcie słychać go, że się załącza, ale może go jutro dla pewności jeszcze wykręcę i sprawdzę, może to on blokuje przepływ paliwa.
[1.9TDI 1Z] Nie odpala - Wtrysk sterujący?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Więc tak pompa poszła drugi raz do pompiarza, wróciła i odpaliłem, oczywiście nie bez schodów.
Pompa jest ustawiona na max wczesny kąt vag pokazuje 200, chcąc zejść do 50 auto gaśnie, odpalanie też jest dość problematyczne za którymś razem po dodaniu gazu na maxa zaskoczy, jak już pracuje pracuje miękko i równo.
Ktoś coś jeszcze podpowie?
Pompa jest ustawiona na max wczesny kąt vag pokazuje 200, chcąc zejść do 50 auto gaśnie, odpalanie też jest dość problematyczne za którymś razem po dodaniu gazu na maxa zaskoczy, jak już pracuje pracuje miękko i równo.
Ktoś coś jeszcze podpowie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak ja Ci podpowiem konkretną radę <ok> Jedż do konkretnego speca ,bo ręce opadają ,na taką robotę :roll:Kisielo pisze:Pompa jest ustawiona na max wczesny kąt vag pokazuje 200, chcąc zejść do 50 auto gaśnie, odpalanie też jest dość problematyczne za którymś razem po dodaniu gazu na maxa zaskoczy, jak już pracuje pracuje miękko i równo.
Ktoś coś jeszcze podpowie?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
No dobra pomijając rady, aby jechać do fachowca to:
Mam rozumieć, że waszym zdaniem z pompą nadal jest coś nie tak?
Wtrysk sterujący jest raczej ok oporność w normie, po odpięciu na pracującym silniku gaśnie.
Taka sama sytuacja z czujnikiem położenia wału, oporność w normie, po odpięciu gaśnie.
Jest, jeszcze taka sprawa, że auto odpala na odpiętym czujniku temp. niebieskim 2-piny, po odpaleniu i podpięciu czujnika gaśnie, ale jak się już nagrzeje, to po podpięciu nie gaśnie. Ktoś wie, jaką on powinien mieć oporność?
Mam rozumieć, że waszym zdaniem z pompą nadal jest coś nie tak?
Wtrysk sterujący jest raczej ok oporność w normie, po odpięciu na pracującym silniku gaśnie.
Taka sama sytuacja z czujnikiem położenia wału, oporność w normie, po odpięciu gaśnie.
Jest, jeszcze taka sprawa, że auto odpala na odpiętym czujniku temp. niebieskim 2-piny, po odpaleniu i podpięciu czujnika gaśnie, ale jak się już nagrzeje, to po podpięciu nie gaśnie. Ktoś wie, jaką on powinien mieć oporność?
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia