Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Nie odpala - Wtrysk sterujący?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 paź 2013, 20:29

Kisielo pisze:Problem jest, że ja mu to paliwo podaje bezpośrednio do węża zasilającego ze strzykawki 100ml pod ciśnieniem dodatkowo, a on nic, tak jakby coś w pompie nie puszczało tego paliwa. Zawór na pompie dostaje napięcie słychać go, że się załącza, ale może go jutro dla pewności jeszcze wykręcę i sprawdzę, może to on blokuje przepływ paliwa.
Ale Cudujesz :roll: żeby ci czasem nie odpalił ,po psiknięciu ropy strzykawką :roll: Plak jest od takich rzeczy,a nie psikanie strzykawką ...psikasz w dolot plakiem ,odkręcając wąż przy EGR ...powinien odpalić przebierając i zaraz zgasnąć ...żadne zawory,nastawniki itd ,nie mają wtedy na odpalenie wpływu ....jak nie odpala na plaka ,to już nieciekawie ,bo przyczyna może być tylko typowo mechaniczna ....mam nadzieję że rozrząd dobrze spiąłeś, po założeniu pompy ;-)

Kisielo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:42

Post autor: Kisielo » 22 lis 2013, 17:34

Więc tak pompa poszła drugi raz do pompiarza, wróciła i odpaliłem, oczywiście nie bez schodów.

Pompa jest ustawiona na max wczesny kąt vag pokazuje 200, chcąc zejść do 50 auto gaśnie, odpalanie też jest dość problematyczne za którymś razem po dodaniu gazu na maxa zaskoczy, jak już pracuje pracuje miękko i równo.

Ktoś coś jeszcze podpowie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 lis 2013, 18:23

Kisielo pisze:Pompa jest ustawiona na max wczesny kąt vag pokazuje 200, chcąc zejść do 50 auto gaśnie, odpalanie też jest dość problematyczne za którymś razem po dodaniu gazu na maxa zaskoczy, jak już pracuje pracuje miękko i równo.

Ktoś coś jeszcze podpowie?
Tak ja Ci podpowiem konkretną radę <ok> Jedż do konkretnego speca ,bo ręce opadają ,na taką robotę :roll:

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 24 lis 2013, 14:06

Ktoś coś jeszcze podpowie?
Widze ze albo pompiaż albo Ty nie macie pojecia o tej robocie, popieram MUNIOR-a
MUNIOR pisze: Jedż do konkretnego speca ,bo ręce opadają ,na taką robotę

Kisielo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:42

Post autor: Kisielo » 24 lis 2013, 22:00

No dobra pomijając rady, aby jechać do fachowca to:

Mam rozumieć, że waszym zdaniem z pompą nadal jest coś nie tak?
Wtrysk sterujący jest raczej ok oporność w normie, po odpięciu na pracującym silniku gaśnie.
Taka sama sytuacja z czujnikiem położenia wału, oporność w normie, po odpięciu gaśnie.
Jest, jeszcze taka sprawa, że auto odpala na odpiętym czujniku temp. niebieskim 2-piny, po odpaleniu i podpięciu czujnika gaśnie, ale jak się już nagrzeje, to po podpięciu nie gaśnie. Ktoś wie, jaką on powinien mieć oporność?

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 24 lis 2013, 23:05

omg ale Ty masz napierdzielone w tym aucie.. czujnik temp gasi ci auto <wow> :shock: Ty lepiej sobie sprawdz kompa i instalacje bo masz cos ostro niehalo :shock:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 lis 2013, 19:31

omg ale Ty masz napierdzielone w tym aucie.. czujnik temp gasi ci auto <wow> :shock: Ty lepiej sobie sprawdz kompa i instalacje bo masz cos ostro niehalo :shock:
No fakt ....żeby odpięcie czujnika temp.gasiło auto ,to faktycznie nieżle nacudowane :roll: normalnie coś takiego nie ma prawa się dziać

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 25 lis 2013, 21:55

Jak dla mnie to albo za niska dawka, albo zle załozona pompa, choc z drugiej strony niezła sieczka z ta elektryką

Kisielo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:42

Post autor: Kisielo » 03 gru 2013, 00:50

Za niska dawka to raczej nie bo pompa była na stole, a dodatkowo nastawnik ma jeszcze fabryczną plombę położenia. Nikt nie wie jakie powinny być oporności tego niebieskiego czujnika temp?

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 04 gru 2013, 18:26

Szukasz kolego w złym miejscu, a jak tak Ci zalezy i dobrze poszukasz to i znajdziesz wykres zaleznosci rezystancji od temperatury tego czujnika. Troche checi 8-)

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 04 gru 2013, 19:28

Jak odepniesz ten niebieski czujnik temperatury to przed odpaleniem powinien ci grzac dluuuugo swiece i jakby zapalil to obroty maja wzrosnac do ok. 1100 wiec sam nie rozumiem jakim cudem po odpięciu Ci gasnie :roll:

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 04 gru 2013, 22:08

Tu nawet nie ma co gdybac zawiesc 3ba auto do dobrego speca i tyle.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl