Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Żółte Audi 80 Cabriolet 1997r 1.9 TDI

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 05 gru 2013, 17:06

a ja tu liczylem na taki efekt :mrgreen:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 gru 2013, 15:34 przez bendek88, łącznie zmieniany 1 raz.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 gru 2013, 17:17

z takich lamp przednich to bym zrezygnował na rzecz ori, ale to rzecz gustu. nie myślałeś nad jakimś większym motorkiem w TDI do swojego bezdasznika?
1.9 trochę nudą wieje, szczególnie jeśli jest w oryginale i ma tylko 90KM cabrio trochę waży i aż się prosi o choć jakieś 150-180KM żeby na codzień jakoś normalnie to się turlało,
ja ze swojej strony mogę Ci polecić od siebie jednostki 2.5TDI ale pięcio-cylindrowe, do komory B4 wchodzi niemal P&P, trzeba tylko nieco jeden okular przy turbie odgiąć o jakieś 5cm i reszta pasuje, nic nie trzeba ciąć i spawać, jedynie wydech pomiędzy turbo a prierwszym tłumikiem to totalna rzeźba, a po za tym pasuje.


jak byś pojeździł z tym silnikiem w budzie B3 lub B4 to sądzę że tak jak ja na przyszłość byś nabrał mocnego przekonania, o nie wracaniu w przyszłości do silników R4 1.9 które mimo że udane to nie sprawiają takiej frajdy z jazdy.
po za tym 2.5 w tych budach przy długiej skrzynce, spala przy spokojnej jeździe w trasach w widełkach 4-5,5l a w mieście do 7,5l w każdym bądź razie mi nigdy nawet przy ciężkiej nodze nie przekroczył spalania 8.5l.
także ze swojej strony polecam.
ja teraz szukam godnego biorcy dla mojego silnika chyba że nie uda mi się porzucić chęci zbudowania wydumki 2.6TD R5 na komorze wirowej, to wtedy sprzedaję swój silnik a buduję R5 TD na elektronice

Awatar użytkownika
daawidd95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 13 wrz 2013, 19:40
Lokalizacja: Wisła Mała

Post autor: daawidd95 » 05 gru 2013, 22:57

arwam pisze:z takich lamp przednich to bym zrezygnował na rzecz ori, ale to rzecz gustu. nie myślałeś nad jakimś większym motorkiem w TDI do swojego bezdasznika?
1.9 trochę nudą wieje, szczególnie jeśli jest w oryginale i ma tylko 90KM cabrio trochę waży i aż się prosi o choć jakieś 150-180KM żeby na codzień jakoś normalnie to się turlało,
ja ze swojej strony mogę Ci polecić od siebie jednostki 2.5TDI ale pięcio-cylindrowe, do komory B4 wchodzi niemal P&P, trzeba tylko nieco jeden okular przy turbie odgiąć o jakieś 5cm i reszta pasuje, nic nie trzeba ciąć i spawać, jedynie wydech pomiędzy turbo a prierwszym tłumikiem to totalna rzeźba, a po za tym pasuje.


jak byś pojeździł z tym silnikiem w budzie B3 lub B4 to sądzę że tak jak ja na przyszłość byś nabrał mocnego przekonania, o nie wracaniu w przyszłości do silników R4 1.9 które mimo że udane to nie sprawiają takiej frajdy z jazdy.
po za tym 2.5 w tych budach przy długiej skrzynce, spala przy spokojnej jeździe w trasach w widełkach 4-5,5l a w mieście do 7,5l w każdym bądź razie mi nigdy nawet przy ciężkiej nodze nie przekroczył spalania 8.5l.
także ze swojej strony polecam.
ja teraz szukam godnego biorcy dla mojego silnika chyba że nie uda mi się porzucić chęci zbudowania wydumki 2.6TD R5 na komorze wirowej, to wtedy sprzedaję swój silnik a buduję R5 TD na elektronice
Pewnie, że już myślałem nad innym silniczkiem, ale tylko na tym się to kończy.. Wszystko zależy od funduszy których jak narazie jest brak :cry: Z tego co mi wiadomo to silnik był robiony chyba na 110 kucy (mapa paliwowa i te sprawy). No wiadomo, że dalej za słaby jeszcze do tego po przesiadce z Vr6 i Mercedesa 2.0..

[ Dodano: 2013-12-05, 22:59 ]
bendek88 pisze:a ja tu liczylem na taki efekt :mrgreen:
Obrazek
Nie no oczymi z orbit wyszły :lol: A co do kolegów którzy wcześniej pisali o lampach przednich, to nie miałem wyjścia, bo miałem ścisły budżet co do remontu autka, a jak wiadomo soczewki orginalne używane około 1500 :roll: zł

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 gru 2013, 23:18

daawidd95, uwierz mi że jak pojeździsz R5 a nieprzeszkadza Ci dźwięk diesla to nie bedziesz chciał wracać do 1.9
ja miałem golfie 1.6TD,1.9TD,1.9TDI i znów wróciłem do 1.9TD
między czasie w innych osiemdziesiątkach były 1.6TD, 1.9TD ( i te dwa silniki jeśli chodzi o R4 zarówno w golfie jak i audi wspominam najlepiej) 1.9TDI i w obecnej C4 avant 2.5TDI w automacie oraz w coupe też mam 2.5TDI
raczej nie planuję wracać do 1.9 no chyba żę uda mi się skombinować pieniążki tak aby ożywić znów golfa :-) tam jeszcze widzę 1.9TD ale jeśli nie wrócę do golfa to nie wracam do 1.9. jeśli będzie drugie audi z silnikiem na komorze wirowej to też na pewno R5 a że ostatnio mam za dużo wolnego czasu to mi się plączą po głowie dziwne pomysły i tak wpadł mi do głowy pomysł na budowę wydumki 2.6TD R5 na elektronice, to takie lepsze 1.9 tylko z większą średnicą cylindra i dodatkowym piątym garczkiem, i sterowane elektroniką. skoro w golfie mogłem z silnika 1.9TD R4 wykrzesać ponad 240KM to z sinlika o pojemności 2.6l TD R5 myślę że przy precyzyjniejszym sterowaniu elektronicznym bez wielkich problemów powinno się udać przełamać granice 320-340KM

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 05 gru 2013, 23:24

A dużo dałeś za obecne lampy? Lepsza opcją było by kupno, zwykłych zespolaków w idealnym stanie, do dostania w granicy około 500zł. Zapewniam cie świecą o wiele lepiej niż angels eyes. Kupiłem A4 na takim wynalazku i po zmianie na ori było dużo lepiej. ;-) Nie wspomnę już o walorach estetycznych. No ale cóż kupiłeś to trudno pozostaje tylko odkładać na ori soczki :mrgreen: <ok>

Awatar użytkownika
daawidd95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 13 wrz 2013, 19:40
Lokalizacja: Wisła Mała

Post autor: daawidd95 » 05 gru 2013, 23:52

Za obecne lampy dałem 600zł a stare rozbite sprzedałem za 500zł więc jakoś się pokryły koszty przynajmniej samych lamp :)

[ Dodano: 2013-12-05, 23:54 ]
arwam pisze:daawidd95, uwierz mi że jak pojeździsz R5 a nieprzeszkadza Ci dźwięk diesla to nie bedziesz chciał wracać do 1.9
ja miałem golfie 1.6TD,1.9TD,1.9TDI i znów wróciłem do 1.9TD
między czasie w innych osiemdziesiątkach były 1.6TD, 1.9TD ( i te dwa silniki jeśli chodzi o R4 zarówno w golfie jak i audi wspominam najlepiej) 1.9TDI i w obecnej C4 avant 2.5TDI w automacie oraz w coupe też mam 2.5TDI
raczej nie planuję wracać do 1.9 no chyba żę uda mi się skombinować pieniążki tak aby ożywić znów golfa :-) tam jeszcze widzę 1.9TD ale jeśli nie wrócę do golfa to nie wracam do 1.9. jeśli będzie drugie audi z silnikiem na komorze wirowej to też na pewno R5 a że ostatnio mam za dużo wolnego czasu to mi się plączą po głowie dziwne pomysły i tak wpadł mi do głowy pomysł na budowę wydumki 2.6TD R5 na elektronice, to takie lepsze 1.9 tylko z większą średnicą cylindra i dodatkowym piątym garczkiem, i sterowane elektroniką. skoro w golfie mogłem z silnika 1.9TD R4 wykrzesać ponad 240KM to z sinlika o pojemności 2.6l TD R5 myślę że przy precyzyjniejszym sterowaniu elektronicznym bez wielkich problemów powinno się udać przełamać granice 320-340KM

Ja narazie nie mogę myśleć o takich wynalazkach, bo potem mam za dużo pomysłów i za bardzo się napalam :-?. No a jako osoba niepracująca, a ucząca się, to pola do popisu niestety nie mam.. ;-) . Ale czytając powyższy wpis, to muszę przyznać że pomysły masz naprawdę bardzo ciekawe <piwo>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 06 gru 2013, 00:02

sprzedajesz swoje 1.9 dokładasz parę groszy i wrzucasz 2.5TDI
dużo osób boi się dużych silników, ale jeśli chodzi o R5TDI to jedyna ich niższość w bezpośrednim porównaniu z silnikami R4 to to że mają trochę wyższe godzinowe zużycie paliwa czyli jak stoi auto na wolnych obrotach, ja w mieście mieszczę sięw spalaniu do 7,5l chyba że trafię na korki ale i tak jeszcze nigdy nie przkroczyłem 8,5l

Awatar użytkownika
daawidd95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 13 wrz 2013, 19:40
Lokalizacja: Wisła Mała

Post autor: daawidd95 » 06 gru 2013, 00:04

Szczerze powiedziawszy, to jakbym miał sprzedać Audi to kupiłbym Jeepa Cherokee I 1998-2001r po lifcie. Zawsze mi sie taka marzyła :)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 06 gru 2013, 00:17

ja mówiłem o sprzedaży silnika nie auta?

co do cherokee to cię rozczaruję jeśli chodzi ci o koszty eksploatacji, to nie jest to auto dla osoby niepracującej/ uczączej się tudzieżjedno i drugie, nie obraź się bo nie zamierzam nikomu zaglądać do portfela, ale to są auta drogie w eksploatacji i naprawie.
mi też się podbają cherokee z pierwszej połowy 90lat ale koszty ich eksploatacji powodują że puki co nie mogę sobie na nie pozwolić i jeszcze długo nie będę mógł...

spora masa i dwie pędzone osie na dużych kołach i mało opływowa sylwetka skutecznie podnoszą spalanie, zresztą auta terenowe nigdy tanie w eksploatacji nie były...
choć swoją drogą jazda w ciężkim terenie to zabawa dla dużych chłopców :-)

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 06 gru 2013, 06:07

Jakie 2.5 TDI ja bym ładował zwyczajnego 1.9tdi ARL po samym chipie i przelocie ma 200KM i spalanie na poziomie 6l.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 06 gru 2013, 18:33

lampy sprzedaj kup zespolaki i czemu przy okazji lakierowania listwy nie poszły w kolor hmm <ok>

Awatar użytkownika
daawidd95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 13 wrz 2013, 19:40
Lokalizacja: Wisła Mała

Post autor: daawidd95 » 06 gru 2013, 19:54

Przemas80 pisze:lampy sprzedaj kup zespolaki i czemu przy okazji lakierowania listwy nie poszły w kolor hmm <ok>
Bo listwy są połamane, ale kupie nowe to pomaluje :)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 gru 2013, 07:43

Jakie 2.5 TDI ja bym ładował zwyczajnego 1.9tdi ARL po samym chipie i przelocie ma 200KM i spalanie na poziomie 6l.

chyba dobrze nie znasz tych silnków.
podobnie jak AEL tak w ARL elementem ograniczającym wzrost mocy jest ori turbosprężarka

w AEL wystarcza na około 180-190KM kręcenie na większą moc na ori turbie to taniec po kruchym lodzie.

z tego co się orientuję to i spalanie w ARL też jest trochę wyższe niż to co podałeś. dodatkowo przy wkładaniu ARL trzeba trochę w budzie ciąć i spawać co dla mnie jest dużym minusem.

za to AEL siada na mocowaniach bez cięcia i spawania a jedyna przeróbka w samym nadwoziu to delikatne odgięcie prawego okulara, układ chłodzenia adaptujemy z silników 2.3.
co do spalanie to przy normalnej jeździe spalanie w trasie poniżej 5l w mieście przynajmniej u mnie do 7,5l w cabrio spalanie w mieście podejrzewam że będzie trochę wyższe ponieważ cabrio będzie cięższe niż coupe

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 07 gru 2013, 19:24

Z roku na rok te cabrio mi się mniej podoba :-?
Moim zdaniem czarne listwy na drzwiach to kompromitacja.
Pamiętam jak te audi było do sprzedania od początku marca 2009 za 22600zł w Kłodzku. Stało wtedy na 18 calowych RH, niestety ze zbyt grubymi dystansami z tyłu. Następny właściciel wystawił je w sierpniu 2010 w Pawłowicach.
Mam fotki tego auta z tamtych lat na moim serwerze:
http://danielatlas.eu/cabrio/yellow/

Obrazek

Mi podobałaby się gdyby wyglądała mniej więcej tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdro!

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 07 gru 2013, 20:13

AtlasIPN ;-)

Ale zgadzam się.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl