[coupe 2.3 NG] nie odpala ciepły itp...
[coupe 2.3 NG] nie odpala ciepły itp...
witam. no więc było tak: jak kupiłem audi jakies miesiac temu to normalnie odpalało ciepłe. zawsze na benzynie odpalałem( ma gaz-koniecznośc:/ ) ale coraz gorzej palił. zmieniałem ostatnio uszczelki pod kolektorami bo na wydechowym przedmuchy miałem, złozyłem wszystko bardzo dokładnie żeby lewego powietrza nie łapało. pierwsze odpalenie-zadowolony, szybko odpalił, trzymał obroty. nie długo sie pocieszyłem- po chwili zaczeły falować obroty i zgasł. i wtedy sie skończyły wolne obroty-nie było ich już. mysle pojade zobacze jak na gazie-było ok, trzymał jak trzeba, silnik był ciepły, przęłączam na benzyne-a tu nic, nie chodzi. kręciłem na beznynie i gazie i nie odpali za chiny. miałem drugi przepływomierz z rozdzielaczem więc zmieniłem- identyczna sytuacja-zimny chodzi ale bez wolnych, ciepły po zgaszeniu juz nie odpali kable do świec, kopułka i palec nowe beru, świece katalogowe ngk, tarcza spiętzrająca prościótka, wszystko ok, tylko jak przekręce stacyjke to tyka te cudo co jest na gumie przepływomierza zamontowane z góry...nie mam pojęcie za co sie brać, bo więcej go robie jak jeżdże....czekam na porady
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
nie wiem jak Ci to opisać ale to jest urządzenie podcisnieniowe które wypompowuje opary paliwa do piltra weglowego, cyka - tzn. działa.kuba2955 pisze:jak przekręce stacyjke to tyka te cudo co jest na gumie przepływomierza zamontowane z góry
czy przypadkiem sie nie zalał? Sprawdzałeś? Nie śmierdziało paliwem; wyreć swiece zobacz czy jest bardzo okopcona.... to na poczatek, jak to sprawdzisz napisz, bo mam jeszcze pare pomysłów.kuba2955 pisze:przęłączam na benzyne-a tu nic, nie chodzi. kręciłem na beznynie i gazie i nie odpali za chiny
Ja mam dokładnie to samo tyle że w ABK.Próba odpalenia na po zgaszeniu na gazie wygląda jakbym próbował odpalić zalany silnik.Sprawdziłem już wszystko, łącznie z nękaniem gazowników jedyne co mi zostało to wtrysk rozruchowy.Tylko czujnik temp. cieczy odpowiada za wtrysk rozruchowy czy można w jakiś inny sposób sprawdzić sam wtrysk?
Spróbuj odpalić samochód na benzynie bez przełączania na gaz, zgaś i odpal.U mnie gasze go na benzynie i odpala bez problemu, gaszę na gazie i koniec.
Pzdr
Spróbuj odpalić samochód na benzynie bez przełączania na gaz, zgaś i odpal.U mnie gasze go na benzynie i odpala bez problemu, gaszę na gazie i koniec.
Pzdr
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
krisiun1, Jak chcesz sprawdzić wtrysk rozruchowy czy Ci nie leje to na nagrzenym silnku odpenij kostke z wtryskiwacza rozruchowego (o ile pamietam niebieska kostka) i zobacz miernikiem czy jest napiecie. Na ciepłym silnku nie powinno byc napieca, jesli jest to sprawa jasna, czujnik tem, źle podaje temperature do ECU i wtrysk rozruchowy cały czas leje.
stawiam na czujnik na gorze kolo swiec od przodu miedzie pierwsza a druga mam to samo ten sam motor takie same objaWY tez mi buja obroty itp przerabane odpal niech chwile pochodzi i zgas nie bedzie chciala odpalic wyciagnic wtyczke i powinna odpalic jezeli nie to daj znac czytalem troche na ten temat a co do wolnych obrotow sprawdz gume od wtryskiwacza co idzie do kolektora ssacego ona lubie pekac obroty to pewnie lewe powietrze a co do odpalania na cieplo stawiam na ten czujnik
ja ci powiem ze tez sie tak przerazilem na poczatku ale naprawde takie dowalenie ma ze masakra moja teraz mam maly problem bujaja sie obroty i jak wciskam ja w podloge i spdaja z wysokich obrotow to zagasa sie a jak nie zgasnie to schodzi na 500 600 obrotow wiec tez jest zagadka o co chodzi ale stawiam u mnie na ten czujnik bo lewe powietrze juz prawie zastopowalem calkiem latajac w jakis sposob ta gume
no dzis sprawdziłęm świece, nie zalewa ich, nie są okopcone. silnik juz zimny nawet coraz gorzej pali:/ odpalił pochodził troche i sprawdziłem napięcie na kablu do wtryskiwacza rozruchowego-jest takze chyba z nim też cos nie tak. ale czemu świece suche? i jeszcze cos zobaczyłem: między osłonkami blaszanymi kalbi do swiec a świecami czasem skaczą iskry. ale w morde dlaczego jak wszystko jest nowe? te kable stoją 250zł beru, wogóle nie jeżdżone! co jest grane juz nie czajechwile pochodził i jak zgasiłem to już nie odpalił. poniżej 2 tys obr chodzi na 4 cyl jakby, da sie gazu i normalnie na 5. wtyczke zdejmowałem z czujnika między świecami-nic nie pomaga zupełnie tak samo. a co ciekawe to na gazie tak samo-odpalam on zakręci raz silnikiem na chwile i gasnie i koniec. ale jak kręce rozrusznikiem to iskra cały czas jest
ja ci powiem tak ze mi tez tak mowili bo to taki silnik ale ten silnik jak dbasz to nie powiesz zlego slowa tlyko jak sie wali to nie iwesz za co zlapac zapal auto i posluchaj czy tam nie zaciaga powietrza
bujanie obrotow to znajdziesz na forum i nawet mozesz sciagnac sobie plik z downloadu i tym ze zdjeciami tego co masz zrobic
jezeli nie lewe powietrze to cholera wie co troche tego jest daleko masz do wroclawia bo we wroclawiu jest pare osob co generalnie mowia ze sobie z tym poradza ja jestem umowiony po 10 grudnia na ogledziny zobacze co koles powie bo musze ustawic spalanie ( a nawiesem ile ci pali jak jest zimny?)i wogole jak cieply itp chcialbym porownac u mnie pali jak zimny 20L jak cieply i bez cisnieniowania jej to jakies 11 L po miescie w trasie mi spalil jadac okolo 120 190 200 mniej wiecej tak to 7.8 litra jak u ciebie?
bujanie obrotow to znajdziesz na forum i nawet mozesz sciagnac sobie plik z downloadu i tym ze zdjeciami tego co masz zrobic
jezeli nie lewe powietrze to cholera wie co troche tego jest daleko masz do wroclawia bo we wroclawiu jest pare osob co generalnie mowia ze sobie z tym poradza ja jestem umowiony po 10 grudnia na ogledziny zobacze co koles powie bo musze ustawic spalanie ( a nawiesem ile ci pali jak jest zimny?)i wogole jak cieply itp chcialbym porownac u mnie pali jak zimny 20L jak cieply i bez cisnieniowania jej to jakies 11 L po miescie w trasie mi spalil jadac okolo 120 190 200 mniej wiecej tak to 7.8 litra jak u ciebie?
panowie! juz wiem gdzie jest problem ale nie wiem jak go rozwiązać :shock: chodzi o to: mam dwa przepływomierze z rozdzielaczami. tarcza chodzi leciutko-wstawiam, odpalam, chodzi, ale coraz gorzej, potem wogóle przestaje palić. zdejmuje gume i tarcza chodzi cięzko, coś blokuje dzwignie w rozdzielaczu, jakby ciśnienie. zasysane powietrze nie da rady podnieśc tarczy i tym samym nie ma paliwa w cylindrach i nie odpala! ale co jest nie tak w tychj rozdzielaczach? czy jest za duże ciśnienie paliwa?