Witam . MAm problem z silnikiem 2.0 ABT + LPG . Samochód wieczorem został odstawiony, wszystko chodziło jak należy , za to już z rana nie chcial odpalic ani na PB ani na LPG.
Objaw jest następujący. Po przekręceniu kluczyka kontrolki się zapalają , kręcąc rozrusznikiem silnik odpala , ale odrazu gaśnie zarowno na PB jak i na LPG. W czym moze tkwic problem. Samochód posiadał Immobiliser. Został on wyrzucony i zastąpiony emulatorem , ale to nic nie dało.
Ktos ma jakies pomysły? Cewka , moduł , Halla jest OK
[B4 2.0 ABT 90KM] Odpala i odrazu gaśnie
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Widać emulator nie został zaadaptowany albo masz zły emulator.
Wersja 1:
Musisz podpiąć vaga, wejść w IMMO, i tam znaleźć adaptacje (albo test elementów), dokładnie nie pamiętam. Oczywiście na włączonym zapłonie.
Wersja 2:
Trzeba dokupić taką nakładkę na stacyjkę (pierścień luzem założony) z przewodem i podłączyć jak w oryginale. Tylko, że dany pierścień immo działa tylko z jednym kluczem (znaczy fabrycznie są sparowane). Aby dalej użytkować autko należy w tym przypadku również wykonać pkt 1.
Wersja 3 chyba najszybsza kupić sterownik (ECU) do silnika ABT lecz w wersji bez immo. Podmienić i powinno hulać.
Wersja 1:
Musisz podpiąć vaga, wejść w IMMO, i tam znaleźć adaptacje (albo test elementów), dokładnie nie pamiętam. Oczywiście na włączonym zapłonie.
Wersja 2:
Trzeba dokupić taką nakładkę na stacyjkę (pierścień luzem założony) z przewodem i podłączyć jak w oryginale. Tylko, że dany pierścień immo działa tylko z jednym kluczem (znaczy fabrycznie są sparowane). Aby dalej użytkować autko należy w tym przypadku również wykonać pkt 1.
Wersja 3 chyba najszybsza kupić sterownik (ECU) do silnika ABT lecz w wersji bez immo. Podmienić i powinno hulać.
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT