Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Szarpanie i brak mocy.

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 10 gru 2013, 20:46

kurde to masz do mnie okolo 120 km ... hymm

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 gru 2013, 20:47

Johnny5 pisze:nastawnik to jest tak z góry na pompie gdzie tez jest górny przelew czy ten plastikowy na prawej ścianie pompy?
Johnny5 pisze:plastikowy na prawej ścianie pompy?
Ten pierwszy ,to nastawnik...to drugie o którym piszesz ,to szczelne wejście elektryki ,do nastawnika ;-) A nastawnik ,to to ,do czego jest to wejscie przykręcone 8-) I daj sobie spokój z ruszaniem nastawnika ,bo nieczego to już nie zmieni :-/ Jak chcesz żeby przestało szarpać i falować obrotami,musisz założyc sprawny nastawnik.
Johnny5 pisze:Dodam, że opór wtrysku wynosi 108.
To nie znaczy że nie będzie fiksował ...wtrysk pada na dwa sposoby ,w pierwszym pada cewka i traci obwód ,w drugim cewka jest ok.za to fiksuje odczyt z niej ,z winy iglicy w środku wtrysku ,co objawia się pojedynczym ,gwałtownym szarpnięciem ,o róznej cześtotliwości ...tak jak by na sekundę wyłaczyć zaplaon ...dlatego mierzenie opornosic sterującego ma sens ,o ile będzie uszkodzona cewka ... w drugim przypadku nie ma sensu ;-) Nie wiem z kąd jesteś ,ale jakiś sprawny nastawnik bym znalazł :-D tylko w przypadku potencjometrycznych ,nie bawię się w wysyłki ,musiał byś pofatygować się osobiscie

Johnny5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 gru 2013, 19:37
Lokalizacja: Charubin/Podlaskie

Post autor: Johnny5 » 10 gru 2013, 21:03

Aha. I to odpowiedz konkretna:) No daleko daleko hen hen do Ciebie. Ja z Podlasia. Może poszukam coś tutaj. Tylko też tym zakupom nie można ufać. Zawsze jak trafisz to masz albo dobrze albo masz prze..bane:D A jak mógłbym sprawdzić że właśnie ten nastawnik umiera?

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 10 gru 2013, 21:15

Tylko podmiana na inny nastawnik w 100% sprawny.

Johnny5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 gru 2013, 19:37
Lokalizacja: Charubin/Podlaskie

Post autor: Johnny5 » 10 gru 2013, 21:18

Rozumiem. Ok bede ogarniał:) a taki temat wtyczka gdzie wtyka się wtrysk ster. zaraz obok niej znalazłem drugą taką samą, pomyślałem podepne i zobaczę i mryga sobie kontrolka od świec żarowych. To od czego ta wtyczka jest?

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 10 gru 2013, 21:31

Jak się nie mylę to od czujnika położenia wału.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 gru 2013, 05:49

Johnny5 pisze:Tak, ale podobnych. Nie chce w ciemno wsadzać kasy w auto. Wszedzie nastawniki i wtryski a u mnie wydają się te elementy dobre.
podobnych powiadasz a ja myślę że takich samych. I nawet rozwiązanie takie samo.

Johnny5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 gru 2013, 19:37
Lokalizacja: Charubin/Podlaskie

Post autor: Johnny5 » 11 gru 2013, 20:06

Dobrze, jest pytanie. Wtrysk dobry, czyli nastawnik. Ile kosztuje przekładka na indukcyjny? Wiem że trzeba mieć, kompa z wiązką, nastawnik i przepływke.( jeżeli cuś wiecej piszcie)
Czy przeciętny mechanior powinien dać radę mi to zrobić?

To chyba bardziej opłacalne niż szukanie dobrego nastawnika co?

Czy wystarczy sam nastawnik podmienić czy cała pompa? Mam dostep do pompy od Forda Galaxy 1.9 TDI 110PS. Pasowałaby? Tu mam pewność że dobra, okazało się ze wujek znalazł w garażu.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 11 gru 2013, 20:09


Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 gru 2013, 20:30

Johnny5 pisze:Dobrze, jest pytanie. Wtrysk dobry, czyli nastawnik. Ile kosztuje przekładka na indukcyjny? Wiem że trzeba mieć, kompa z wiązką, nastawnik i przepływke.( jeżeli cuś wiecej piszcie)
Czy przeciętny mechanior powinien dać radę mi to zrobić?

To chyba bardziej opłacalne niż szukanie dobrego nastawnika co?

Czy wystarczy sam nastawnik podmienić czy cała pompa? Mam dostep do pompy od Forda Galaxy 1.9 TDI 110PS. Pasowałaby? Tu mam pewność że dobra, okazało się ze wujek znalazł w garażu.
Mechanik nie poradzi, bo trzeba pobawić sie z wiązką, napisz to Muniora https://audi80.pl/munior,u,3284.htm to wyjaśni Tobie wszystko w tej kwestii <piwo>

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 11 gru 2013, 20:40

kolego jonny wcale ni masz tam tak daleko do kolegi muniora umawiaj sie na private ogarnie ci konkretnie fure

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 gru 2013, 20:41

Krzysiek 84 pisze: napisz to Muniora https://audi80.pl/munior,u,3284.htm to wyjaśni Tobie wszystko w tej kwestii
Ja Mu mogę i tu wyjasnić :mrgreen: Po pierwsze, to przeciętny mechanik ,polegnie w temacie przekładki ;-) Po drugie ,to chociaż gibaj, podał linki do lektury :mrgreen: to zanim doczytasz się szczegółów ,to powiem Ci, że potrzebujesz tylko samego nastawnika z odpowiednią wtyczką,bez dołu pompy , obudowy filtra powietrza z przepływomierzem i wtyczka do niego ,kompa z pierburga bez immo ,i wtyczki do niego ,parę metrów przewodu ,rurkę termokurczkliwą ,najlepiej z klejem ....i kogoś kto bedzie wiedział co z tym wszystkim zrobić :mrgreen: nie muszę to być wcale ja ;-) ,choć mnie ta operacja zajmuje ostatnio tylko :mrgreen: 3,5 godziny

wop123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2013, 18:14

Post autor: wop123 » 11 gru 2013, 21:11

Do MUNIORA z Podlasia leciał mój kolega a dokładnie z Białegostoku, powiem Ci ze nie na marne. MUNIOR pchnął w jego zetora nowe życie polecam <ok>

Johnny5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 gru 2013, 19:37
Lokalizacja: Charubin/Podlaskie

Post autor: Johnny5 » 11 gru 2013, 22:07

A jeżeli bym załatwił całą kompletną wiązkę do kompa, to było by chyba łatwiej co? Trochę u mnie lipa z czasem na jazde bo mam firmę i szczerze kupę zleceń teraz...i bym wolał gdzieś bliżej podprowadzić.

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 11 gru 2013, 22:13

Johnny5 pisze:A jeżeli bym załatwił całą kompletną wiązkę do kompa, to było by chyba łatwiej co? Trochę u mnie lipa z czasem na jazde bo mam firmę i szczerze kupę zleceń teraz...i bym wolał gdzieś bliżej podprowadzić.
nie obraz sie prosze ale powodzenia
mi pompe chcieli regenerować za 800 stuwek a bo szarpał nastawnik
i to u niejednego znachora
a mariusz podesłał nastawnik wyszło duuuzzzzooo taniej i gitarka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl