[B4 2.8Q] przewody hamulcowe w oplocie
[B4 2.8Q] przewody hamulcowe w oplocie
Witam regenerowałem niedawno zaciski + zmieniałem na nowe tarcze i klocki w moim B4 2.8Q chciałbym jeszcze do kompletu zmienić przewody hamulcowe i tu pytanie czy polecacie zamontować sportowe przewody w oplocie. Jeśli tak to jakiej firmy? Rozglądałem się w necie za takimi przewodami ceny kosmiczne... Może ktoś w pobliżu Wrocławia wykonuje takie przewody?
Odpuszczam temat przewodów w oplocie poszperałem troszkę w necie i znalazłem niepochlebne opinie na temat przewodów Hel i Goodridge (inne firmy nie produkują przewodów dedykowanych do B4 przynajmniej ja takowych nie znalazłem). Co do samego "dedykowania do modelu" to z tym ponoć także różnie bywa, często nie pasują mocowania itd... Poza tym wyczytałem że większość sprzedawanych u nas przewodów jest produkowana przez polskich przedstawicieli z elementów na przykład Goodridge choć nie wiem czy to są potwierdzone informacje.
Szale przeważyły te trzy linki, byłem w szoku gdy to zobaczyłem. Gdybym wydał 4 stówki na przewody które pękają po roku to bym się załamał
http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=26636 ... +goodridge
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php? ... cbd8994d49
http://www.v40.pl/viewtopic.php?p=565015#565015
Zakładam standardowe nowe przewody elastyczne powinno być bez fajerwerków ale chyba bardziej bezpiecznie
Szale przeważyły te trzy linki, byłem w szoku gdy to zobaczyłem. Gdybym wydał 4 stówki na przewody które pękają po roku to bym się załamał
http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=26636 ... +goodridge
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php? ... cbd8994d49
http://www.v40.pl/viewtopic.php?p=565015#565015
Zakładam standardowe nowe przewody elastyczne powinno być bez fajerwerków ale chyba bardziej bezpiecznie
Ciężko mi powiedzieć, ponieważ nie mogę na żadnej aukcji poczytać czy to guma czy PTFE seria 600.
Zalety PTFE, tzw teflon, max ciśnienie od 840 do 1000 bar! Więc ciężko, żeby taki przewód pękł.
Temperatura robocza: -73 do + 232 stopni C
Ciśnienie robocze 200 bar
Średnica wewnętrzna dostępna od 2,5 mm do 4,76 mm.
Koszt na całe auto, ok 2000 - 3000 zł.
Zalety PTFE, tzw teflon, max ciśnienie od 840 do 1000 bar! Więc ciężko, żeby taki przewód pękł.
Temperatura robocza: -73 do + 232 stopni C
Ciśnienie robocze 200 bar
Średnica wewnętrzna dostępna od 2,5 mm do 4,76 mm.
Koszt na całe auto, ok 2000 - 3000 zł.