Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 LPG ABT] Bingo M ocena ustawien

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

[B4 LPG ABT] Bingo M ocena ustawien

Post autor: karolas123 » 13 gru 2013, 22:05

Drodzy forumowicze, rzućie okiem na ustawienia z bingo i podpowiedzcie co trzeba by poprawić, problem ze auto ma na wolnych cały czas bogate i jest to dość odczuwalne.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

bogus508
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 31 gru 2008, 17:58
Lokalizacja: Skępe(CLI)

Post autor: bogus508 » 13 gru 2013, 22:24

Typ emulacji sondy lambda zmień na masa.
Na wolnych obrotach ustawisz mieszankę śruba w reduktorze.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 13 gru 2013, 22:35

Dlaczego emulacja na mase? To spowoduje bład sterownika zwarcie do masy. A nie trzeba obnizyc pwa?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 gru 2013, 23:06

Też uważam że trzeba by zacząć od obniżenia PWA bo na niskich i wyższych obrotach pracuje poniżej PWA. Można też ustawić większe zamknięcie silniczka na wolnych obrotach.
Zobacz też co jest ustawione w zaawansowanych zestawieniach silniczka.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 14 gru 2013, 17:40

Zmiejszyłem PWA i w sumie sytuacja sie poprawiła, problem jest teraz tylko ze jałowe mi trzyma 1100. Dodaje ustawienia zaawansowane silniczka, i wykresy, PWA 69, auto dosc leniwie schodzi z obrotów na lpg.
Zaawansowane ustawienia to -20 i -16 bo nie wiem czy to widac.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 gru 2013, 22:25

A na benzynie schodzi z obrotów? Może te obroty podniósł sobie bo wcześniej kilka razy prawie zgasł.

I zobacz jak będzie z emulacją ustawioną na masę. Chyba że na emulacji przebiegu nie łapie ci wcale błędów.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 14 gru 2013, 23:12

Na benzynie schodzi na 900 obr. W sumie zobacze co mi szkodzi. Otwarcia i zamniecia aktuatora na jałowych i obciazeniu ok? Jakies propozycje co do cut off?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 gru 2013, 23:53

Pracę aktuatora masz bardzo dobrą, na niskich jak i wysokich obrotach jest bardzo blisko PWA a to czasami trudno osiągnąć (przez ustawienie czułości reduktora, dobór miksera). Z cut off nigdy się nie bawiłem dłużej więc nie pomogę.
karolas123 pisze:Zaawansowane ustawienia to -20 i -16 bo nie wiem czy to widac.
Dziwne masz to ustawiona zwykle jak ktoś to ustawia to dowala sporo na plus zamknięcie aby silnik niej palił. Zobacz jak będzie chodził przy ustawieniu bliżej 0.

Maksymalne i minimalne otwarcie możesz zmniejszyć z +30 -30 do +20 -20.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl