Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8 NE] problem z odpaleniem na cieplym silniku

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
kuba428
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 05 lut 2013, 19:46

[B3 1,8 NE] problem z odpaleniem na cieplym silniku

Post autor: kuba428 » 14 gru 2013, 22:41

panowie gdzie szukac przyczyny w trudnosci odpalenia auta na cieplym silniku, na zimnym pali dobrze. a jak jest cieply to trzeba go dlugo krecic a jak juz zalapie to sie dlawi i nie moze wejsc na obroty. co zrobione. przewody swiece, kopulka.palec . czujnik temperatury,filtr powietrza i gazu. ustawiony zaplon. czy moze cos jest kolo gaznika jakis czujnik co ma na to wplyw. jesli ktos spotkal sie z takim problem bylbym wdzieczny za pomoc bo walcze i walcze i jak do tej pory przegrywam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 gru 2013, 12:20

Nie pali na benzynie ani gazie?
Choć aby sprawdzić na benzynie musiałbyś napompować ją do gaźnika przed zgaszeniem.

kuba428
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 05 lut 2013, 19:46

Post autor: kuba428 » 15 gru 2013, 12:25

tak problem jest na tym i na tym. rano odpalam bez problemu . jak jezdze wszystko tez jest ok. odstawie na godzine i potem nie moge odpalic .a jak zalapie to muli dlawi sie zanim nie wejdzie na obroty

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 gru 2013, 12:37

Posłuchaj czy zaraz po zgaszeniu nie leci gaz z reduktora. Ale zalanie gazem pojawia się najczęściej po nocy więc u ciebie może być coś innego.

kuba428
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 05 lut 2013, 19:46

Post autor: kuba428 » 15 gru 2013, 12:48

nie czuc gazu. przegladam forum i widze ze podobne objawy moga sie pojawic przy uszkodzonym czujniku polozenia walu . tylko teraz pytanie czy u mnie w silniku NE on jest , bo z fotek dostepnych w necie raczej nie widze podobnego u mnie

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 gru 2013, 13:28

Masz tylko czujnik halla w aparacie zapłonowym i on odpowiada za iskrę.

kuba428
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 05 lut 2013, 19:46

Post autor: kuba428 » 15 gru 2013, 14:24

wiec co bys sugerowal ?jaka przyczyna czy czujnik halla moglby powodowac takie objawy

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 gru 2013, 14:30

Trudno powiedzieć, może także cewka być przyczyną bo jak jest uszkodzona to po nagrzaniu może dawać za słabą iskrę.

kuba428
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 05 lut 2013, 19:46

Post autor: kuba428 » 15 gru 2013, 14:32

oki. bede szukal dalej na probach i blędach

Dodano: 2013-12-15, 21:12
cewka odpada , podmienialem i to samo

Orzeł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 10 lip 2011, 15:25
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Orzeł » 23 sty 2014, 10:35

Mi się wydaje, że zalewa się gazem. Może po zgaszeniu silnika zostaje dużo gazu w dolocie. Z rana nie ma tego problemu, bo gaz przez noc ulotni się z dolotu. Spróbuj po zgaszeniu ciepłego silnika zdjąć puszkę filtra, otworzyć przepustnice i przedmuchać gaźnik/kolektor i wtedy sprawdź czy odpali :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl