Witam serdecznie.
Mam następujący problem z moim Audi b3 91r monowtrysk 90KM, po nocnym postoju jak odpalę i dołożę gazu pomiędzy 1200 a 1900 obr samochód dziwnie sie zachowuje , nierówno pracuje i czuje niedopalone paliwo od strony wydechu nie minie 1 minuta lub 2 i samochod zaczyna normalnie reagować na dodawanie gazu na lekko już rozgrzanym silniku. Natomiast jeśli pozostawię go po odpaleniu żeby pracował sam chodzi idealnie. Przepatrzyłem dolot cały czy wszystko szczelne i szczelne, nowe przewody WN magnetti marelli, kupiłem nowy komplet świec mimo że poprzednie wymieniłem 40 kilometrów wcześniej, podmieniłem cewkę, wyczyszczona odmna, sprawdzone czujniki temperatury wszystko wydaje się być ok. Zapłon ustawiony idealnie rozrząd również. Zostały tylko 2 elementy moim zdaniem albo pompka paliwa albo sonda lambda, z czego bardziej obstawiłbym sondę lamba, która może źle dobierać mieszankę na zimno i po rozgrzaniu do 300 stopni spalinami zaczyna działać dobrze (sonda 1 przewodowa oryginalna). Panowie co proponujecie jeszcze sprawdzić bo już nie mam pomysłu na mój problem.
Pozdrawiam.
[B3 1.8 PM 90KM] Po długim postoju silnik dziwnie pracuje.
[B3 1.8 PM 90KM] Po długim postoju silnik dziwnie pracuje.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2013, 16:18 przez zoon02, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
przeciez to normalne ze jedno przewodowa sonda dziala dopeiro po rozgrzaniu jej spalinami, nie ma grzania wiec troche dłużej sie nagrzewa, jeśli po rozgrzaniu po paru minutach sonda pracuje(patrząc na vaga lub przynajmniej jakiś woltomierz) to wszystko jest w twoim autku w porządkuzoon02 pisze: sondę lamba, która może źle dobierać mieszankę na zimno i po rozgrzaniu do 300 stopni spalinami zaczyna działać dobrze (sonda 1 przewodowa oryginalna)