Witam. Pierwszą niewiadomą jaka mnie ostatnio zaskoczyła to, to że autko troszkę zmuliło. Jak wcisne na biegu jałowym gaz do podłogi to wkręci się na 5 tyś. obrotów i nie wejdzie dalej.
Drógą rzeczą jest to że z wężyka zasilania paliwem idą bombelki powietrza. Raz większe raz mniejsze. Czy to może być przyczyną nie wkręcenia się na wyższe obroty?
Trzecie to jest tak: jade sobie i nagle przy większych obrotach ma takie dziwne objawy zmulenia. Tak jakby turbina przez chwile nie dawała cisnienia. Jest to bardzo płunne, elastyczne ale odczuwalne. Oczywiście autko spada na mocy. Po wcisnięciu sprzęgła i przegazowaniu wraca do normy.
Czwarta i ostatnia rzecz. Czy po wyjęciu wtrysków trzeba je włożyć w tej samej kolejności? Czy jest to bez znaczenia.
Wiem że tematy różne ale jak ktoś może to niech coś doradzi . Pozdrawiam.
[B4 1.9 1Z 90KM] kilka problemów!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
A po co pałować silnik na postoju do 5 tyś tak czy tak 5200 i masz odcięcie <ok> Jak Ci powietrze ciągnie to tez może tak mieć gdy mało paliwa podciągaj opaski wszędzie żeby było tak jak ma być, czy to zamulenie masz na 5 biegu w okolicy 120km? najprawdopodobniej masz nieszczelność lub zaworek N75 nie domaga podmiana na inny lub zmostkuj wężyki od turbiny z tym od gruszki bd mniej pompowało turbo ale nie będzie miał tego odcięcia <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
miłej lektury http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1