Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 2.0 Mechaniczny wtrysk] nie pali na mrozie LPG

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sqr_sqr

Post autor: sqr_sqr » 21 gru 2013, 20:42

ok sprawdzę szczelność a co do ustawienia klapy spiętrzającej to ja zielony jestem w tym temacie nie chciałbym czegoś spieprzyć

[ Dodano: 2013-12-21, 20:47 ]
PieterB pisze:
sqr_sqr pisze:nie moge znależć żadnego mechanika w Zamościu i okolicach który sie zna na mechanicznych wtryskach,

Po pierwsze radze sprawdzić szczelność układu ssącego każda nieszczelność będzie miała wpływ to podstawa w tym silniku. Po drugi czy kalpa spiętrzająca jest prawidłowo ustawiona.
ok sprawdzę szczelność a co do ustawienia klapy spiętrzającej to ja zielony jestem w tym temacie nie chciałbym czegoś spieprzyć

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 gru 2013, 20:49

tu masz pokazane jak powinna być prawidłowo wyregulowana

Obrazek

sqr_sqr

Post autor: sqr_sqr » 22 gru 2013, 18:39

czy możliwe jest że któryś wtryskiwacz jest zapieczony i dlatego gaśnie zaraz po odpaleniu i przez to przytkanie pojawił się wyciek na regulatorze ciśnienia bo jest mokry? na razie uszczelniłem gumę przepływomierza była mała nieszczelność i przykręciłem regulator smarując oringi silikonem uszczelniającym dirko i zobacze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl