[All] Ile palą nasze autka ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Damian80b4LDZ, w innym temacie pisałeś że jeździsz odcinki po 3-5 km i w tym czasie nie zagrzane auto do temp roboczej i pałujesz je do 6 tyś :shock: a tak na marginesie to ABK b dobrze ciągnie w przedziale 3-4 tyś i więcej nie widzę potrzeby kręcenia go.
Co do spalania to jeśli faktycznie masz taką ciężką nogę i takie krótkie odcinki pokonujesz to właściwie powinieneś się cieszyć że masz spalanie tyyylko 14l.
Co do spalania to jeśli faktycznie masz taką ciężką nogę i takie krótkie odcinki pokonujesz to właściwie powinieneś się cieszyć że masz spalanie tyyylko 14l.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
PieterB, ale z tego co wyczytałeś to pisałem również że jeżdżę nieraz też na dystansach 10-15km po mieście gdzie auto zdąży się rozgrzać do optymalnej temp , a zresztą to nie temp jest ważna a temp oleju który ponoć jeszcze dłużej się rozgrzewa , jak jade do szkoły czyli na odcinku 4 km nie przekraczam 2.5tys obr , co do kręcenia pod 6 tys nie robie tego nagminnie , normalnie śmigam do 3.5tys obr
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Trochę się mylisz ON trzeba kręcić. A w przypadku Pb to zależy od silnika nasze konstrukcje stare lata to najlepszy moment mają w przedziale 2-3,5tyś wiec ich kręcenie powyżej mija się z celem. No chyba że mowa o nowszych 1,8 1,8T gdzie ich moc jest w przedziale 3-5tyś wiec te trzeba kręcić.
Wszystko zależy od wykresu silnika.
Wszystko zależy od wykresu silnika.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Damian80b4LDZ a masz możliwość samemu przełączania gazu ? jak masz to weź przełączaj dopiero jak ruszy się wskazówka od temp ... bo optymalnie powinno się przełączać dopiero przy ok 30 stopni na gaz (tak jak sekwencja to robi) ale po za tym i tak za krótkie odcinki robisz, pamietam raz miałem robote blisko ... nie całe 5 km było (chyba 4,9km) to mi palił 13,4-13,8 LPG a tak to po mieście mam 10-11 ale zawsze 10-15 km
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
witam ponownie ,i znów mogę się pochwalić niskim spalaniem . Jadąć w trasie skończył mi się gaz a razem z nim kasa zostało mi marne 30zł za które się oczywiście zalałem bo beny trochę szkoda było wyjerzdzać było tego aż 11L, i w drogę przy bardzo lekkiej nodze i prędkości 90km na godz. przeleciałem 159km :shock: co daje nam spalanie 6,98 L/100km :shock: naj ciekawsze jest to że po dojechaniu do domu gaz jeszcze był :mrgreen: ale już nie wiem ile bo zajechałem na cpn
Kiedy wreście zrozumiecie że takie obliczenia są z dupy wzięte :lol:mały80 pisze:witam ponownie ,i znów mogę się pochwalić niskim spalaniem . Jadąć w trasie skończył mi się gaz a razem z nim kasa zostało mi marne 30zł za które się oczywiście zalałem bo beny trochę szkoda było wyjerzdzać było tego aż 11L, i w drogę przy bardzo lekkiej nodze i prędkości 90km na godz. przeleciałem 159km :shock: co daje nam spalanie 6,98 L/100km :shock: naj ciekawsze jest to że po dojechaniu do domu gaz jeszcze był :mrgreen: ale już nie wiem ile bo zajechałem na cpn
Masz auto zalane do pełna ronisz 159km i znowu lejesz do pełna i wtedy widzisz czy jest 6,98 czy 11l. To jest najśmieszniejszy temat na forum tu się dzieją takie cuda że nawet w "Nie do wiary" nie pokazywali tego, jedynie Duo ma rację bo te wszystkie diesle to produkują ropę, 1,8 palą po mieście 8l. benzyny a ABK na 2km odcinkach po 12l gazu :lol: