Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 JN 90KM] Traci obroty i gaśnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
pitersangd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2013, 19:01
Lokalizacja: Gdańsk

[B3 1.8 JN 90KM] Traci obroty i gaśnie

Post autor: pitersangd » 29 gru 2013, 19:48

Panowie mam problem ze swoim autkiem. Ostatnio nie trzyma mi obrotów. Dojeżdżam do świateł czy jakiegoś skrzyżowania i od razu gaśnie silnik. Mam w nim mechaniczny wielopunkt i podejrzewam krokowca, ale nie potrafię go zlokalizować.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 gru 2013, 19:59

pitersangd pisze:i podejrzewam krokowca,
w JN nie ma czegoś takiego :-P

Sprawdź szczelność w dolocie to podstawa.

mały80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 10 lis 2010, 22:16
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: mały80 » 29 gru 2013, 22:49

a w momencie jak jedziesz powyżej 50 km/h i wrzucisz na luz to też gaśnie??

pitersangd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2013, 19:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: pitersangd » 30 gru 2013, 10:34

tak wtedy też obroty lecą całkiem na dół........

mały80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 10 lis 2010, 22:16
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: mały80 » 30 gru 2013, 12:26

kiedyś tak miałem w poprzednim modelu i winą okazało sie napychanie powietrza w filtr i go dławiło powietrzemu ciebie może być nie szczelnie i łapie go za dużo

pitersangd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2013, 19:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: pitersangd » 16 sty 2014, 13:41

No wyklarowała się pewna koncepcja z Autkiem. Będę przerabiać go na EFI.

mały80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 10 lis 2010, 22:16
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: mały80 » 16 sty 2014, 17:34

o proszę ;-) a co zamierzasz w tym kierunku zrobić i zmienić

pitersangd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2013, 19:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: pitersangd » 16 sty 2014, 17:44

generalnie wyrzucić mechaniczny i zamienić na elektronika jakiegoś

mały80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 10 lis 2010, 22:16
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: mały80 » 16 sty 2014, 19:20

a czy przypadkiem od golfa 3 gti nic by nie podeszło

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 sty 2014, 19:42

mały80 pisze:od golfa 3 gti
Golf III GTI 8V miał silnik 2E czyli równie dobrze można szukać osprzętu od np. Passata. Wg. mnie dobra tania opcja. Tylko ciekawe czy kolektor od silnika poprzecznego zmieści się pod maską... Chyba że zrezać elektroniczne sterowane do kolektora od mechanicznego wtrysku (na pewno trzeba będzie kupić odpowiednie gniazda wtryskiwaczy) tylko trzeba by przepustnicę z TPSem wrzucić.

EDIT
Prawda można dać kolektor od ABK i problem wetknięci wtryskiwaczy się rozwiąże. Można by też cały osprzęt dać od ABK tylko on ma jedną wadę w postaci klapkowego przepływomierza.

EDIT 2

Albo jeszcze taniej dać gaźnik.

mały80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 10 lis 2010, 22:16
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: mały80 » 16 sty 2014, 22:08

no tak tylko kwestia tego ,od jakiego modelu auta te części będą tańsze ,nie sztuka wywalić kupę kasy żeby mieć spokój tylko zakupić na spokojnie ale z efektem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl