[B2 1.8 DZ 112KM] pytanie o kolektor ssący z gaźnikiem Keihi
[B2 1.8 DZ 112KM] pytanie o kolektor ssący z gaźnikiem Keihi
mam mechaniczny wtrysk 1,8 silnik DZ chce wstawić kolektor ssący z gaźnikiem Keihin czy będzie pasował i czy dużo przeróbek z tym jest związane? Jeśli by pasował to bym kupił może ktoś posiada w rozsądnych pieniądzach najlepiej województwo lubelskie e-mail:sqr_sqr@o2.pl. Mam też gaz założony chodzi idealnie ale od jakiegoś czasu jak zapalę na benzynie to przygazowując nie wchodzi na obroty nie mogę znaleźć mechanika co by pomógł i nie wiem czy zmieniać na gaźnik i czy kolektor będzie pasował, może to wina regulatora ciśnienia paliwa bo ta shara kostka przy przepływomierzy jest mokra troszke w benzynie a może to wina rozdzielacza w środku z którego wychodzą przewody na wtryski może jakieś oringi w nim a może same wtryskiwacze albo filtr paliwa lub pompa ale niby chodzi na wszystkich cylindrach a gazując nie wchodzi na obroty takie uczucie jakby zapłon był przestawiony ale nie jest i nie mam pojęcie co robić
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Załóż sobie jak człowiek jednopunktowy wtrysk.
1. Łatwiej znajdziesz coś dobrego i w miarę taniego
2. Brak problemów z regulacją
3. Lepsza kultura pracy silnika
4. Lepsza elastyczność jednostki.
Gaźnik to kiepskie rozwiązanie
1. Co odpalenie zaciągasz linkę ssania.
2. Jak masz gaz to przed przełączeniem trzeba wypalić paliwo z komory pływakowej.
3. Brak części zamiennych
4. kłopotliwa regulacja.
5. Gorsze parametry pracy niż przy mechanicznym wtrysku
6. wyższe spalanie
1. Łatwiej znajdziesz coś dobrego i w miarę taniego
2. Brak problemów z regulacją
3. Lepsza kultura pracy silnika
4. Lepsza elastyczność jednostki.
Gaźnik to kiepskie rozwiązanie
1. Co odpalenie zaciągasz linkę ssania.
2. Jak masz gaz to przed przełączeniem trzeba wypalić paliwo z komory pływakowej.
3. Brak części zamiennych
4. kłopotliwa regulacja.
5. Gorsze parametry pracy niż przy mechanicznym wtrysku
6. wyższe spalanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W tym temacie kolega zamontował kolektor z gaźnikiem do głowicy pod wielopunktowy wtrysk: https://audi80.pl/b3-18-zamiana-siln ... t84699.htm
Ja wsadziłem kolektor z gaźnika do silnika 3A na mechanicznym wtrysku oryginalnie.
Problemów wielkich nie było. Musisz jedynie dorobić blachę u mnie ma 2mm grubości, którą musisz umieścić między kolektorem a głowicą w celu zaślepienia miejsc na wtryski. Jeśli nie dasz tej blachy to będziesz miał dużą nieszczelność.. Kolektor pasuje na śruby p&p jedynie ta blacha. Kolejna sprawa to pompa paliwa. Jeśli miałeś wtrysk to twoja 6barowa odpada. Obiło mi się o uszy, że przy mechanicznym wtrysku są 2 pompy paliwa wysokiego i niskiego ciśnienia. mógłbyś bez kupowania podłączyć tylko tą niskiego ciśnienia, o ile jest. Jeśli nie to zostaje ci kupienie takiej 0.2bara na allegro za 100PLN.
Kolejna sprawa to zbiornik przelewowy który jest mocowany na pokrywie zaworów z niego idzie wąż do gaźnika i powrotny do baku. Na koniec "JEŻ" i jego podłączenie przez regulator, który odcina od niego prąd przy 65*C, do plusa. Czyli reasumując lepiej kupić ode mnie cały kolektor z przepustnicą i wtryskami do silnika 3A (chyba ke monotronic, jednak różnie to z tym nazewnictwem w internecie) w rozsądnej cenie
Problemów wielkich nie było. Musisz jedynie dorobić blachę u mnie ma 2mm grubości, którą musisz umieścić między kolektorem a głowicą w celu zaślepienia miejsc na wtryski. Jeśli nie dasz tej blachy to będziesz miał dużą nieszczelność.. Kolektor pasuje na śruby p&p jedynie ta blacha. Kolejna sprawa to pompa paliwa. Jeśli miałeś wtrysk to twoja 6barowa odpada. Obiło mi się o uszy, że przy mechanicznym wtrysku są 2 pompy paliwa wysokiego i niskiego ciśnienia. mógłbyś bez kupowania podłączyć tylko tą niskiego ciśnienia, o ile jest. Jeśli nie to zostaje ci kupienie takiej 0.2bara na allegro za 100PLN.
Kolejna sprawa to zbiornik przelewowy który jest mocowany na pokrywie zaworów z niego idzie wąż do gaźnika i powrotny do baku. Na koniec "JEŻ" i jego podłączenie przez regulator, który odcina od niego prąd przy 65*C, do plusa. Czyli reasumując lepiej kupić ode mnie cały kolektor z przepustnicą i wtryskami do silnika 3A (chyba ke monotronic, jednak różnie to z tym nazewnictwem w internecie) w rozsądnej cenie