[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 44
Wymiana plecionki wydechu - 06.12.2013[/center]
Na wymianę szykowałem się już jakiś czas, ale ciągle brakowało wolnego tym bardziej że sama operacja nie polegała jedynie na wymianie plecionki - która u mnie bez podniesienia wydechu nie miałaby sensu. Tak to wyglądało przed zmianą.
[center][/center]
Generalnie po SWAPie wydech na odcinku do połowy auta uległ zmianą - na tym odcinku w APU wydech jest znacznie niżej niż to miałem w ADR, stał się tym samym najniższym elementem auta co niezbyt dobrze odbiło się na kondycji plecionki.
Żeby cokolwiek zrobić trzeba było najpierw wyjąć całość co nie jest takie proste. W różnych opisach czytałem że ponoć da radę wyjąć to od góry - mi się nie udało. Odkręciłem więc puchę katalizatora od turbiny, całość wpuściłem w dół tak aby od spodu mieć dobry dostęp do 3 śrub łączących puchę katalizatora z odcinkiem wydechu. W ten sposób podzieliłem to na dwie części. Kat wyszedł od góry a wydech od dołu.
Operacja polegała na wycięciu pewnej części wydechu tak aby podnieść go do góry no i oczywiście wspawaniu nowej plecionki. Całość poszła zdumiewająco szybko.
[center] [/center]
No i całość po montarzu. Wydech ładnie schował się w tunelu więc mam nadzieje że plecionki już nie uszkodzę.
[center] [/center]
Wymiana plecionki wydechu - 06.12.2013[/center]
Na wymianę szykowałem się już jakiś czas, ale ciągle brakowało wolnego tym bardziej że sama operacja nie polegała jedynie na wymianie plecionki - która u mnie bez podniesienia wydechu nie miałaby sensu. Tak to wyglądało przed zmianą.
[center][/center]
Generalnie po SWAPie wydech na odcinku do połowy auta uległ zmianą - na tym odcinku w APU wydech jest znacznie niżej niż to miałem w ADR, stał się tym samym najniższym elementem auta co niezbyt dobrze odbiło się na kondycji plecionki.
Żeby cokolwiek zrobić trzeba było najpierw wyjąć całość co nie jest takie proste. W różnych opisach czytałem że ponoć da radę wyjąć to od góry - mi się nie udało. Odkręciłem więc puchę katalizatora od turbiny, całość wpuściłem w dół tak aby od spodu mieć dobry dostęp do 3 śrub łączących puchę katalizatora z odcinkiem wydechu. W ten sposób podzieliłem to na dwie części. Kat wyszedł od góry a wydech od dołu.
Operacja polegała na wycięciu pewnej części wydechu tak aby podnieść go do góry no i oczywiście wspawaniu nowej plecionki. Całość poszła zdumiewająco szybko.
[center] [/center]
No i całość po montarzu. Wydech ładnie schował się w tunelu więc mam nadzieje że plecionki już nie uszkodzę.
[center] [/center]
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Taki mały up. Przez święta wpadła poliftowa półka z 3cim stopem i maskownicami głośników. Pod nią poszły ori tylne głośniki z ori wzmacniaczem - trzeba je jeszcze podłączyć ale to przy zmianie radia. Dodatkowo zamontowałem tylne pasy pirotechniczne - też z myślą przyszłego podłączenia całej instalacji poduch z polifta - głównie chodzi mi o podłączenie poduch przy siedzeniach.
[center] [/center]
[center] [/center]
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No i przez weekend wpadła wreszcie elektryka przednich szyb Długo nie mogłem się do tego zebrać choć wszystko co trzeba już miałem. Sama zmiana nie była trudna. Miałem całą górną część drzwi, z szybami, prowadnicami itp od anglika więc nie bawiłem się w przekładanie silniczków itp. Wleciały całe ramy. Z elektryką też nie było problemu. Póki co podłączone są podstawowe rzeczy - aby tylko działało. Dojdzie jeszcze opcja domykania.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie mam ostatnio tyle czasu co kiedyś ale żeby nie było że nic się nie dzieje :mrgreen: Ostatnio wleciał u mnie moduł czasowych wycieraczek z polita, czyli 4 tryby ich pracy w dodatku uzależnione od prędkości auta. Przyznam szczerze że funkcja działa super. Aktualnie trwają przygotowania do zamontowania tempomatu.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Żeby nie było że nic się nie dzieje. Ostatnio wleciały 4 poliftowe boczki drzwi - więc nie ma już dziur po kolbkach z przodu. Dodatkowo podłączyłem lampki ostrzegawcze w drzwiach - wszystko tak jak poleciła fabryka, czyli każda lampka odpalana osobno po otwarciu drzwi. Przy okazji podciągnąłem kable od krańcówek drzwi do FISa. Fotki wrzucę może kiedyś przy okazji. Dziś natomiast przyszła manetka tempomatu :mrgreen:
[ Dodano: 2016-08-15, 19:58 ]
Już bardzo dawno nie aktualizowałem wątku - głównie z braku czasu, oraz dla tego iż po przeprowadzce do Poznania nie mam już takich możliwości "grzebania" przy aucie jak kiedyś. Co nie znaczy że zupełnie nic się nie działo. Jakiś czas temu wpadła między innymi poliftowa klapa oraz zderzak tylny.
Niestety jak wszystko ma swój koniec, tak i posiadanie A4 powoli dobiega do końca. Audicą jeździło się zajefajnie na trasach ale nie do końca spełniała moje oczekiwania co do jazdy w mieście. Dla tego już od długiego czasu rozglądałem się za czymś mniejszym, jednocześnie z mocnym silnikiem. naprawdę po wielu godzinach spędzonych na szukaniu auta, dowiadywaniu się do ich zalet i wad, wybór padł na Astrę H GTC z silnikiem 2,0T. Kupić takiego auto nie było łatwo. Wierzcie czy nie, ale szukałem go od lutego. Ponieważ miałem w pełni sprawną Audicę, która mimo lat nadal dawała mi wiele frajdy z jazdy nie śpieszyłem się z tematem.
Wreszcie po kilku miesiącach szukania wyrwałem "perełkę" - jak myślę, po którą osobiście wybrałem się do Niemca. Astra H GTC 2,0T 200KM z najbogatszą wersją wyposażenia
[ Dodano: 2016-08-15, 19:58 ]
Już bardzo dawno nie aktualizowałem wątku - głównie z braku czasu, oraz dla tego iż po przeprowadzce do Poznania nie mam już takich możliwości "grzebania" przy aucie jak kiedyś. Co nie znaczy że zupełnie nic się nie działo. Jakiś czas temu wpadła między innymi poliftowa klapa oraz zderzak tylny.
Niestety jak wszystko ma swój koniec, tak i posiadanie A4 powoli dobiega do końca. Audicą jeździło się zajefajnie na trasach ale nie do końca spełniała moje oczekiwania co do jazdy w mieście. Dla tego już od długiego czasu rozglądałem się za czymś mniejszym, jednocześnie z mocnym silnikiem. naprawdę po wielu godzinach spędzonych na szukaniu auta, dowiadywaniu się do ich zalet i wad, wybór padł na Astrę H GTC z silnikiem 2,0T. Kupić takiego auto nie było łatwo. Wierzcie czy nie, ale szukałem go od lutego. Ponieważ miałem w pełni sprawną Audicę, która mimo lat nadal dawała mi wiele frajdy z jazdy nie śpieszyłem się z tematem.
Wreszcie po kilku miesiącach szukania wyrwałem "perełkę" - jak myślę, po którą osobiście wybrałem się do Niemca. Astra H GTC 2,0T 200KM z najbogatszą wersją wyposażenia
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Zapraszamy z następnym autem tu https://audi80.pl/inna-marka-vf133.htmLabiel pisze:Wreszcie po kilku miesiącach szukania wyrwałem "perełkę" - jak myślę, po którą osobiście wybrałem się do Niemca. Astra H GTC 2,0T 200KM z najbogatszą wersją wyposażenia
Jak sprzedasz to napisz to zamknę temat.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: