[B4 -ALL] Nagrzewnica
[B4 -ALL] Nagrzewnica
Witam , patrząc na komorę silnika to wlot płynu do nagrzewnicy jest po lewej czy po prawej . Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć czy zasilanie cieczy "wychodzi" z króćca plastikowego na końcu bloku ? Pytam bo w/g etos'a zasilanie jest z prawej , a mnie z prawej rurki nagrzewnicy wypływa ciecz i mam w tym przypadku rozbieżność.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
zamiennik z katalogu hart'a nr. 601 564 www.hart.php.com.pl
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 lis 2007, 13:08
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
W/g ETKI są 2 nr nagrzewnicy i obudowy ale niema wyszczególnienia co i jak dla wszystkich silników identyczne. I co mnie zdziwiło cabrio ma te same nr co reszta B4Naspin_AUDI pisze:nie chcac zakladac nowego tematu pisze tu:
jest roznica miedzy nagrzewnicami od 2.0 i 2.3? bo mam 2.3 a na allegro sa nagrzewnice glownie od 2.0 (o wiele tansze) chodzi mi o nagrzewnice kpl czyli z obudowa wiatrakiem itd...
Jako,że po przeczytaniu wielu postów na temat ogrzewania chciałbym napisać kilka spostrzeżeń.
-Temat podłączenia przewodów do nagrzwnicy:było wiele odp.(różnych).Nawet kilka razy zmieniałem przewody i dopiero wczoraj po wyjęciu nagrzewnicy okazało się,że są strzałeczki na krućcach i przynajmniej w mojej jest tak,że stojąc na wprost silnika-prawy wylot z nagrz. idze do krućca z tyłu głowicy,a lewy do pompy.(prawy wlot,lewy wylot)
-Brakiem ogrzewania były poodklejane pianki na łopatkach sterującymi nawiewem,które blokowały nawiew.
Jeśli ktoś ma problem z ogrzewaniem-pisać-chętnie pomogę(świezo przerabiane,bo wczoraj)
-Temat podłączenia przewodów do nagrzwnicy:było wiele odp.(różnych).Nawet kilka razy zmieniałem przewody i dopiero wczoraj po wyjęciu nagrzewnicy okazało się,że są strzałeczki na krućcach i przynajmniej w mojej jest tak,że stojąc na wprost silnika-prawy wylot z nagrz. idze do krućca z tyłu głowicy,a lewy do pompy.(prawy wlot,lewy wylot)
-Brakiem ogrzewania były poodklejane pianki na łopatkach sterującymi nawiewem,które blokowały nawiew.
Jeśli ktoś ma problem z ogrzewaniem-pisać-chętnie pomogę(świezo przerabiane,bo wczoraj)