[ALL] Montaż halogenów.
Oki dzieki za info. W takim razie jutro robota rusza
[ Dodano: 2013-01-21, 19:16 ]
Halogeny siedza na samochodzie ale nie działają bo instalacje jest ucięta może mi ktoś podać jakieś foto jak ma wyglądać wtyk do halogenu ? I jeszcze jedno pytanie kable do halogenów idą tą samą wiązką co do mijania, kierunku itp ?
[ Dodano: 2013-01-21, 19:16 ]
Halogeny siedza na samochodzie ale nie działają bo instalacje jest ucięta może mi ktoś podać jakieś foto jak ma wyglądać wtyk do halogenu ? I jeszcze jedno pytanie kable do halogenów idą tą samą wiązką co do mijania, kierunku itp ?
Na początku przeproszę za odkopanie tematu, bo już dawno nikt tu nie pisał. Otóż mam B4 ABT sedan z 94, oryginalnie z regulacją wysokości świateł, ale bez halogenów. Wrzuciłem do niej halogeny z kierunkami w zderzak i zespolone lampy. Teraz nastaje pytanie, czytałem gdzieś, że niektórzy mimo braku halogenów mieli wyprowadzone instalacje, zajrzałem pod maskę, ale nie znalazłem żadnej luźnej kostki, jak sprawdzić czy przypadkiem nie mam czegoś takiego? A jeśli okazałoby się, że nie, to czy jest na forum ktoś, kto może mieć kompletną instalację? Wrzucę ogłoszenie w giełdę, ale dobrze byłoby dostać jakiś namiar - wiadomo.
Instalacje na pewno ktoś ma. Jak masz poprowadzoną instalacje to po mojemu powinieneś też mieś włącznik tych halogenów. Jak masz włącznik to i masz instalacje. Jeżeli masz włącznik to instalacja może walać sie gdzieś w zderzaku ja żeby znaleźć swoją musiałem troche poszperać (wsadzić rękę tam gdzie siedział halogen i szukać )
Panowie mam problem z podłączeniem halogenów. Nie za bardzo rozumiem opis na pierwszej stronie. Instalacji fabrycznej pod halogeny nie mam.
Od strony halogenów mam 2 kable:
-brązowy - podłączony do masy
-biało - zółty - podłączone z dwóch halogenów do przycisku na desce (przednie halogeny)
Od strony kostki włącznika:
-brązowy-podłączony do brązowego z kostki tylnych przeciwmgłowych
-niebiesko-czarny - podświetlenie podłączone do niebiesko-czarnego z kostki tylnych przeciwmgłowych
-biało-zółty - podłączone do wtyczki halogenów
-szaro-zielony - podłączony do brązowego z kostki tylnych przeciwmgłowych
-szaro-biały - podłączony do brązowego z kostki tylnych przeciwmgłowych
Po tej operacji halogeny nie działają, muszę dołożyc jeszcze jakiś kabelek?
Od strony halogenów mam 2 kable:
-brązowy - podłączony do masy
-biało - zółty - podłączone z dwóch halogenów do przycisku na desce (przednie halogeny)
Od strony kostki włącznika:
-brązowy-podłączony do brązowego z kostki tylnych przeciwmgłowych
-niebiesko-czarny - podświetlenie podłączone do niebiesko-czarnego z kostki tylnych przeciwmgłowych
-biało-zółty - podłączone do wtyczki halogenów
-szaro-zielony - podłączony do brązowego z kostki tylnych przeciwmgłowych
-szaro-biały - podłączony do brązowego z kostki tylnych przeciwmgłowych
Po tej operacji halogeny nie działają, muszę dołożyc jeszcze jakiś kabelek?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
- damian121592
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 sty 2013, 16:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Musiałbyś podłączyć kabel z pinu G86N w kostkach pod spodem skrzynki bezpieczników pod J58 albo 58 w pająku.
Tu masz opis kostek od spodu skrzynki bezpieczników: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html
Tu masz opis kostek od spodu skrzynki bezpieczników: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html
- damian121592
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 sty 2013, 16:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Masz jakiś przekaźnik w gnieździe nr. 1? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1e1ca7a75b
- damian121592
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 sty 2013, 16:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To będziesz musiał zdobyć przekaźnik świateł przeciwmgłowych i G86N podłączyć do 58 w pająku (jak wcześniej pisałem), G85N podłączyć do masy i M75S połączyć z 75N. Jak zostawisz tą blaszkę i połączysz tylko M75S z 75N to będziesz miał przeciwmgielne zawsze po włączeniu zapłonu.
EDIT
Poprawka
Jeśli masz połączone 10 i 13 to i chcesz zrobić prostszą wersje bez wstawiania przekaźnika to łączysz M75S z G85N.
EDIT
Poprawka
Jeśli masz połączone 10 i 13 to i chcesz zrobić prostszą wersje bez wstawiania przekaźnika to łączysz M75S z G85N.