[B4 1.9 1Z 90KM] Podgrzewacz płynu chłodzącego brak prądu ja
[B4 1.9 1Z 90KM] Podgrzewacz płynu chłodzącego brak prądu ja
Witam panowie w moim 1z nie było podgrzewacza i to jest własnie ta przyczyna wysokiego spalania, zamontowałem nowszy podgrzewacz z audi a4 lecz po sprawdzeniu kabli okazało się że nie ma w nich zasilania po przekręceniu kluczyka jak i odpaleniu samochodu prosił bym o jakiś schemat bądź poradę dotyczącą mojego problemu , jaki przekaźnik do tego jaki bezpiecznik .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przeceniasz wpływ tego urządzenia na spalanie , jego wpływ na nie ,jest praktycznie niezauważalny i wiem to z własnego doswiadczenia 8-) Gdyby było inaczej ,montowali by go obligatoryjnie w kazdym tdi ,a tak nie jest 8-) Ale zawsze lepiej mieć ten podgrzewacz ,niż go nie mieć ...szczególnie zimą ,gdzie nasze silniki naprawdę długo nie mogą złapać temperaturyRafałvw pisze: panowie w moim 1z nie było podgrzewacza i to jest własnie ta przyczyna wysokiego spalania
Ostatnio zmieniony 12 sty 2014, 16:55 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wiem ,posiadam 8-) Hydronic 5KW "robi "ok.50stopni na silniku ,w ok. 10 minut ,przy temperatrurze powietrza ok.zera i lekko poniżej .Oczywiście przed odpaleniem silnika Ori miałem własnie podgrzewacz płynu ,ale wywaliłem ,bo jego mozliwości , były marne ,jak dla mnie ...szczególnie fakt ,że nie można zagrzać silnika przed odpaleniemarwam pisze:MUNIOR, jeszcze lepszy patent to webasto,
niestety ,nie mamarwam pisze:nie masz wolnej pompki paliwowej?
U mnie jest pierburg kable wystawały były poizolowane i właśnie nie moglem znaleźć ani przekaźników ani bezpiecznika ale w końcu na forum znalazłem post użytkownika który napisał ze pod kierownicą jest druga skrynka w której są przekaźniki 213i214 oraz do tego bezpiecznik 80a juto sprawdzę czy je mam i czy sa sprawne
[ Dodano: 2014-01-13, 13:17 ]
Panowie SPrawdziłem dzisiaj przekązniki nie posiadam 214 i 213 mam natomiast 370 oraz 373 bezpieczniki są cale
[ Dodano: 2014-01-13, 13:17 ]
Panowie SPrawdziłem dzisiaj przekązniki nie posiadam 214 i 213 mam natomiast 370 oraz 373 bezpieczniki są cale
http://img17.tablica.pl/images_tablicap ... -chelm.jpg
zrób jak ja. Kup 2 lub lepiej 3 przekaźniki 50A+ zwierne + 2,3 bezpieczniki podłącz pod gniazdko zapalniczki (sterowanie przekaźnikami oczywiście nie świece) i Ty kontrolujesz kiedy chcesz włączyć kiedy nie. Ewentualnie poprowadź jakąś diodę do pewności że włączyło się. Problem to słaby alter bo jak włączę to nawet zegary przyciemniają, mało tego. Wskaźnik paliwa pokazuje poprawą ilość po 5 minutach gdy włączony nawet na nowym akumulatorze.
zrób jak ja. Kup 2 lub lepiej 3 przekaźniki 50A+ zwierne + 2,3 bezpieczniki podłącz pod gniazdko zapalniczki (sterowanie przekaźnikami oczywiście nie świece) i Ty kontrolujesz kiedy chcesz włączyć kiedy nie. Ewentualnie poprowadź jakąś diodę do pewności że włączyło się. Problem to słaby alter bo jak włączę to nawet zegary przyciemniają, mało tego. Wskaźnik paliwa pokazuje poprawą ilość po 5 minutach gdy włączony nawet na nowym akumulatorze.