[80 ABK B4 115km] obrócona panewka
[80 ABK B4 115km] obrócona panewka
Witam i proszę o rade, w mojej b4 obróciło panewkę i dostał wał w związku z tym zamierzam wymienić silnik. Chcę i proszę kolegów żebyście Mi doradzili czy wymieniać silnik czy części i jakie są koszty, za pomoc z góry dziękuje.
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
[quote="sylwester28ET"]To pozostaje kupno wału z panewkami lub szlif wału i panewki nad wymiarowe, płukanka silnika.
Ale ważna sprawa odnosi się do kwestii czy silnik brał olej i jakie było sprężanie na cylindrach, ta kwestia pod względem pierścienie i cylindrów.
Tak brał olej a sprężania nie sprawdzałem.
Ale ważna sprawa odnosi się do kwestii czy silnik brał olej i jakie było sprężanie na cylindrach, ta kwestia pod względem pierścienie i cylindrów.
Tak brał olej a sprężania nie sprawdzałem.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
No gratulacje :shock: Szkoda tylko kasy na nowe panewki :lol:Medison pisze:ja bym zrobil tak ze demontuje panewki ogladam wal delikatnie papierkiem i nowe panewki zalac olejem i smigac ile sie da
Mi też panewkę obróciło - więc wał do wyjęcia i szlifu. A skoro już silnik rozebrany, to od razu kapitalnie zrobiona głowica, i nowe pierścienie. Stopka korbowodu na którym obróciło panewkę poszła do regeneracji, sworznie na wszystkich korbowodach wymienione. Do tego wymiana pompy oleju i przy okazji nowe sprzęgło, nowy rozrząd, nowe hydropopychacze. Koszt przy swojej robociźnie i mega zniżkach ~2300zł. Ale silnik zrobiony na tip-top. Dotarty, zalany pełnym syntetykiem. Wszelakie uszczelki/uszczelnienia nowe. Ogólnie nówka silnik. A kupując używany nie wiesz co kupisz...