[all tdi] czym uszczelnic połączenie tłumika
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
[all tdi] czym uszczelnic połączenie tłumika
Witam.Panowie jakiś czas temu wywaliłem katalizator.Wstawiłem w jego miejsce tłumik który jak wiecie z jednej strony jest połączony z oryginalnym tłumkiem opaska na 2 śruby.Przy montażu nawaliłem tam pasty uszczelniającej tłumiki jednak przez ten czas pasta się wykruszyła i teraz połączenie jest nieszczelne.Macie jakiś patent który można by było przy tym połączeniu zastosować.Czymś owinąć to miejsce? Musi to być oczywiście szczelne i odporne na wysoką temperaturę.
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Siema u mnie w motoryzacyjnym jaja takie taśmy uszczelniające coś takiego jak na aukcji
http://allegro.pl/carplan-bandaz-do-nap ... 57231.html zobacz może to zda egzamin a jak nie to trzeba pospawać
http://allegro.pl/carplan-bandaz-do-nap ... 57231.html zobacz może to zda egzamin a jak nie to trzeba pospawać
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Re: [all tdi] czym uszczelnic połączenie tłumika
Nie zrozum źle kto ci to przerabiał,że trzeba uszczelniać ? wydaje mi się że jak by wsztstko było sensownie spasowane nie trzeba by tego kitować czy uszczelniaćhudy pisze:Witam.Panowie jakiś czas temu wywaliłem katalizator.Wstawiłem w jego miejsce tłumik który jak wiecie z jednej strony jest połączony z oryginalnym tłumkiem opaska na 2 śruby.Przy montażu nawaliłem tam pasty uszczelniającej tłumiki jednak przez ten czas pasta się wykruszyła i teraz połączenie jest nieszczelne.Macie jakiś patent który można by było przy tym połączeniu zastosować.Czymś owinąć to miejsce? Musi to być oczywiście szczelne i odporne na wysoką temperaturę.
te bandaże to długo nie wytrzymują od razu mówię - widzę cuda w warsztacie czym ludzie potrafią uszczelniać, my używamy pasty bosalowskiej która utwardza się pod wpływem temp. i zachowuje pewną granicę plastyczności najsensowniejsze połączenie to połączenie tulejowe - bierzesz rurkę rozbijasz tak żeby rura weszła (ciasno!) w drugą nienacięta na co najmniej 3cm nacinasz podobnie jak nasza nakrętka rowkowa trzymająca poduszkę smarujesz nienaciętą część pastą nasuwasz drugą kręcąc (łatwiej głębiej wcisnąć, lepiej rozprowadzasz pastę) i dość solidnie obejmą skręcasz tylko trzeba skręcić we właściwym miejscu kręcisz ciut wyżej niż robisz nacięcia na tulejkę po całej operacji podgrzewasz palnikiem tlen-acetylen lub innym (pasta utrwala się pod wpływem temp.) i trzyma tak robimy reklamacji brak.
Re: [all tdi] czym uszczelnic połączenie tłumika
No właśnie nie bardzo rozumiem, też mam wstawiony tłumik przelotowy zamiast katalizatora i tą obejmą skręcone, już chyba ze 4 lata tak mam i nich nie dmucha itp. cisza i spokój.tomek1982 pisze:Nie zrozum źle kto ci to przerabiał,że trzeba uszczelniać ? wydaje mi się że jak by wsztstko było sensownie spasowane nie trzeba by tego kitować czy uszczelniaćhudy pisze:Witam.Panowie jakiś czas temu wywaliłem katalizator.Wstawiłem w jego miejsce tłumik który jak wiecie z jednej strony jest połączony z oryginalnym tłumkiem opaska na 2 śruby.Przy montażu nawaliłem tam pasty uszczelniającej tłumiki jednak przez ten czas pasta się wykruszyła i teraz połączenie jest nieszczelne.Macie jakiś patent który można by było przy tym połączeniu zastosować.Czymś owinąć to miejsce? Musi to być oczywiście szczelne i odporne na wysoką temperaturę.
Żadnych past nie używałem tylko tak jak było fabrycznie