[80 B3 1.6TD]co w nim przewaznie sie psuje...?
[80 B3 1.6TD]co w nim przewaznie sie psuje...?
Mam od niedawna 80 B3 ale w benzynie i nia jezdzi zona, dla siebie chce kupic tez taka ale juz w dieslu. Moglby mi ktos poradzic na co mam zwracac szczegolna uwage przy zakupie tego auta...
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Witam,
Jako ze miałem taki silnik w poprzednim passacie 32B to powiem ze jezdziło to wyśmienicie,albo miałem dobry egzemplarz.Szybkość 170 to dla niego nie problem,podnieśc doładowanie w takim motorku to nie sztuka, lałem do niego olej biedronki znosil go pięknie aż w końcu trafił się dzwon i tak zostałem posiadaczem A80 B3 .Ogólnie polecam!!
Pozdr.
Jako ze miałem taki silnik w poprzednim passacie 32B to powiem ze jezdziło to wyśmienicie,albo miałem dobry egzemplarz.Szybkość 170 to dla niego nie problem,podnieśc doładowanie w takim motorku to nie sztuka, lałem do niego olej biedronki znosil go pięknie aż w końcu trafił się dzwon i tak zostałem posiadaczem A80 B3 .Ogólnie polecam!!
Pozdr.
te diesle są nie do zabicia. Miałem 1.6 wolnossący, którego oddałem przy prawie 400.000 i auto dalej jeździ ... Konstrukcja silnika jak konstrukcja młotka :mrgreen: - ZERO elektroniki. Mułowate to było (Vmax. 140km/h) ale TD 80KM będzie na pewno raźno pomykał. Zwróć uwagę na kompresję w cylindrach - żeby było w miarę po równo na każdym garze i nie mniej niż 24bar.
- grzesiek.sz
- Forum Audi 80
- Posty: 83
- Rejestracja: 29 mar 2007, 16:23
- Lokalizacja: Gdynia Witomino
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wszysko co jest tu napisane to prawda W Golfie miałem 1,6D tak jak i starszy ma w pasiaku. W tych silnikach to nic zupełnie nie grzebałem. Można lać tam wszystko byle było czyste i pojedzie. Poprostu niezawodne silniczki. 1,6TD juz ciut bardziej zawodne bo ze względu na turbine mają juz trochę wiecej osprzętu a jak wiadomo im wiecej pod maska tym więcej może się popsuć, ale ogólnie silniczki nie do zdarcia, jesli tylko odpowiednio dbane to mozna jeździć i jeździć.