Witam. Nie znalazłem podobnego problemu dlatego zakładam nowy temat.
Od jakiegoś czasu mam dziwny problem z obrotami w mojej "Mery".
Wygląda to tak że wsiadam rano odpalam oczywiście na PB. Odpala dobrze. Jadę kilka kilometrów-zmiana na LPG. Zatrzymuję się gaszę silnik. Po kilku minutach np. po wizycie w sklepie motoryzacyjnym Wsiadam odpalam na PB i dodaje gazu aby zmienić na gaz. W tym momencie nie wchodzi na te 2 tys. Raz ją zmuli tak jakby chciała zgasnąć, a czasem z przerywaniem ale wchodzi po czym przełącza się na gaz. Dodam że po odczekaniu na PB kilku chwil po odpaleniu problem nie występuje. Co to może być?
Problem z obrotami mam od początku i dalej nie wiem co to może być.
Wymieniłem:
-czujnik temperatury,
-Kołnierz wtrysku,
-czyściłem odmę,
Czasem na LPG obroty zawieszają się przy zmianie biegu na jakimś poziomie np. 3-4 tys i nie spadają podczas jazdy! Jak przełącze na PB to rytmicznie falują od 500 do 1500.
Proszę o pomoc ponieważ Mechanicy już swoje zainkasowali, bez skutecznie.
[B4 ABT LPG] Obroty na ciepłym
[B4 ABT LPG] Obroty na ciepłym
Ostatnio zmieniony 16 sty 2014, 18:43 przez maseł92, łącznie zmieniany 1 raz.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Obstawiam, że po przełączeniu na LPG i zgaszeniu auta na LPG jednak pozostaje w ukladzie zasilania duża ilość LPG i odpalając auto na PB rzeczywiście pracuje na dwóch paliwach i nie ma opcji by silnik wszedł na obroty zwłaszcza gdy ciepły. Takie moje skromne zdanie
P.S. Oprócz tagów napisz w tytule tematu co się dzieje żeby było wiadomo o co chodzi
P.S. Oprócz tagów napisz w tytule tematu co się dzieje żeby było wiadomo o co chodzi
Ok. Nie martwiłbym się o to gdyby nie ogólne problemy z obrotami.
Poza tym autku brakuje czegoś. Wg nie chce się wkręcać na obroty od 3 biegu. 3000 tys. obrotów do już jest wyczyn podczas jazdy oczywiście bo na postoju i na PB i na LPG wkręca się ładnie choć niekiedy przy spadaniu zacinają się tak przy 2200 i słychać delikatne pykanie/strzelanie w tłumiku który raczej jest szczelny bo kopci ładnie
Sporadycznie występuje u mnie dokładnie ten sam problem!
Z czasem występuje coraz częściej aż do momentu zresetowania komputera.
To wszystko na PB. Po przełączeniu na gaz Trzyma tak 3-4 tys obrotów cały czas.
Poza tym autku brakuje czegoś. Wg nie chce się wkręcać na obroty od 3 biegu. 3000 tys. obrotów do już jest wyczyn podczas jazdy oczywiście bo na postoju i na PB i na LPG wkręca się ładnie choć niekiedy przy spadaniu zacinają się tak przy 2200 i słychać delikatne pykanie/strzelanie w tłumiku który raczej jest szczelny bo kopci ładnie
Sporadycznie występuje u mnie dokładnie ten sam problem!
Z czasem występuje coraz częściej aż do momentu zresetowania komputera.
To wszystko na PB. Po przełączeniu na gaz Trzyma tak 3-4 tys obrotów cały czas.