Audi Coupe swap 2.5 TDI
Audi Coupe swap 2.5 TDI
Witam, niedawno stałem sie posiadaczem Audi Coupe 2.3E z 1992r. Po zakupieniu wyglądało następująco
Planem było zrobienie czegoś unikatowego czyli Audi Coupe z swap'em na 2.5 TDi. Niestety projekt zacząłem dokumentować jak właściwie cała mechanika została juz zrobiona. Jedynie posiadam zdjęcie intercoolera który pochodzi z nowego Fiata Bravo.
Pierwsze co to felgi. Długo szukaliśmy org z audi Competition ale w końcu znaleźliśmy razem z oponami w stanie bardzo dobrym
Następnie środek. Stare poniszczone fotele z jasnej skóry zostały zastąpione welurowymi fotemi po delikatnej regeneracji które teraz prezentują się wyśmienicie. Aktualnie mam tylko zdj przodu tył zostanie dodany na dniach.
Po skompletowaniu niezbędnych części przystąpiliśmy do rozbierania ; d
Po długich debatach na temat kolorów doszliśmy do wniosku ze najlepszym rozwiązaniem będzie pomalowanie autka na czarny kolor ale nie będzie to zwykły czarny bo skoro projekt niezwykły to lakier też ma być niezwykły ;d Orginalny lakier z palety audi tylko perła zastąpiona xyralic"iem 11g/1L Dziś rano auto wróciło od lakiernika i prezentuje się nastepujaco:
Tylne lampy wraz z blendą zostały całkowicie odnowione (kiedyś i dziś)
W między czasie wpadła kierownica S-Line
Auto na dzień dzisiejszy prezentuje sie tak :
W tym tygodniu będzie dekilatna ,,gleba" i przy okazji moze uda mi sie coś nagrać jak to chodzi hejtowac
Planem było zrobienie czegoś unikatowego czyli Audi Coupe z swap'em na 2.5 TDi. Niestety projekt zacząłem dokumentować jak właściwie cała mechanika została juz zrobiona. Jedynie posiadam zdjęcie intercoolera który pochodzi z nowego Fiata Bravo.
Pierwsze co to felgi. Długo szukaliśmy org z audi Competition ale w końcu znaleźliśmy razem z oponami w stanie bardzo dobrym
Następnie środek. Stare poniszczone fotele z jasnej skóry zostały zastąpione welurowymi fotemi po delikatnej regeneracji które teraz prezentują się wyśmienicie. Aktualnie mam tylko zdj przodu tył zostanie dodany na dniach.
Po skompletowaniu niezbędnych części przystąpiliśmy do rozbierania ; d
Po długich debatach na temat kolorów doszliśmy do wniosku ze najlepszym rozwiązaniem będzie pomalowanie autka na czarny kolor ale nie będzie to zwykły czarny bo skoro projekt niezwykły to lakier też ma być niezwykły ;d Orginalny lakier z palety audi tylko perła zastąpiona xyralic"iem 11g/1L Dziś rano auto wróciło od lakiernika i prezentuje się nastepujaco:
Tylne lampy wraz z blendą zostały całkowicie odnowione (kiedyś i dziś)
W między czasie wpadła kierownica S-Line
Auto na dzień dzisiejszy prezentuje sie tak :
W tym tygodniu będzie dekilatna ,,gleba" i przy okazji moze uda mi sie coś nagrać jak to chodzi hejtowac
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2014, 22:18 przez BleekloS, łącznie zmieniany 9 razy.
auto całkiem nieźle wygląda, a foto widzę że to samo co na tablicy
poczytaj trochę w tym temacie,
https://audi80.pl/b4-19-1z-swap-na-2 ... t73374.htm
i w tym:
https://audi80.pl/b3-swapu-ciag-dals ... highlight=
co do rozrusznika jeśli masz w swoim 2.3 rozrusznik magnetyczny to weź go załóż zamiast dieslowskiego, da sobie radę, a bierze znacznie mniej prądu, co ma znaczenie ze względu na to że w naszych autach bez rzeźby nie da sie zastosować wiekszego akumulatora.
poczytaj trochę w tym temacie,
https://audi80.pl/b4-19-1z-swap-na-2 ... t73374.htm
i w tym:
https://audi80.pl/b3-swapu-ciag-dals ... highlight=
co do rozrusznika jeśli masz w swoim 2.3 rozrusznik magnetyczny to weź go załóż zamiast dieslowskiego, da sobie radę, a bierze znacznie mniej prądu, co ma znaczenie ze względu na to że w naszych autach bez rzeźby nie da sie zastosować wiekszego akumulatora.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2014, 23:48 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Bez komentarza - tam było 2.3 i to coś z Sosnowca.
edit by UFOtm: nie nalezy umieszczac takich informacji jezeli nie ma sie twardych dowodów. W związku z tym wypowiedz twoja została wyedytowana. Nasepny taki post będzie usuwany.
edit by UFOtm: nie nalezy umieszczac takich informacji jezeli nie ma sie twardych dowodów. W związku z tym wypowiedz twoja została wyedytowana. Nasepny taki post będzie usuwany.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2014, 11:45 przez rafalaudi1, łącznie zmieniany 1 raz.
w mankamenty wnętrza trochę serca i czasu włożyć i wyglą może sie wewnątrz dużo poprawić. natomiast to jak i każde inne auto nowe nie jest i każdego coś boli, zobacz jak moje po kupnie wyglądało a jak wygląda teraz, a to jeszcze nie jest koniec.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2014, 11:46 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
Mojej pracy to dopiero początek
przygotówka do malowania
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/75c ... b234b.html
świeżo po malowaniu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62b ... 84a91.html
Następne zdjęcia za tydzień
Tak przy okazji posiadam na sprzedaż cały silnik 2.3E w stanie bdb i skrzynie do tego
http://tablica.pl/oferta/silnik-2-3-aud ... 4F3kf.html
Dzwonić pod nr podany na tablicy bo na forum nie bd mnie przez najbliższy tydzień ;D
przygotówka do malowania
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/75c ... b234b.html
świeżo po malowaniu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62b ... 84a91.html
Następne zdjęcia za tydzień
Tak przy okazji posiadam na sprzedaż cały silnik 2.3E w stanie bdb i skrzynie do tego
http://tablica.pl/oferta/silnik-2-3-aud ... 4F3kf.html
Dzwonić pod nr podany na tablicy bo na forum nie bd mnie przez najbliższy tydzień ;D
fajne podejście do0 tematu,
foto zamieszczaj nie na fotosiku a na www.imageshack.com, masz możliwość wstawiania linków tak aby bezpośrednio w temacie się wyświetlały i działają tamte serwery znacznie lepiej niż fotosik.
kolor bardzo fajny komory, reszta auta będzie w tym samym kolorze?
jeśli pamiętasz naszą rozmowę przez tel, szukaj wiązki do B4 TDI na boschu, będzie pasować pod sterownik AAT/AEL. jak masz AAT to dorwij jeszcze wtryskiwacze od AEL, i na mapie sterownika od AAT będzie lepiej jeździł nić ori AEL.
zresztą w AAt masz wydajniejszą turbosprężarkę.
po za tym daj znaczenie skrzyni biegów tej co miałeś ori, jest na górze kołnierza obudowy sprzęgła, i składa się z trzech liter. policzymy przełożenia, może wystarczy tylko samą piątkę podmienić.
foto zamieszczaj nie na fotosiku a na www.imageshack.com, masz możliwość wstawiania linków tak aby bezpośrednio w temacie się wyświetlały i działają tamte serwery znacznie lepiej niż fotosik.
kolor bardzo fajny komory, reszta auta będzie w tym samym kolorze?
jeśli pamiętasz naszą rozmowę przez tel, szukaj wiązki do B4 TDI na boschu, będzie pasować pod sterownik AAT/AEL. jak masz AAT to dorwij jeszcze wtryskiwacze od AEL, i na mapie sterownika od AAT będzie lepiej jeździł nić ori AEL.
zresztą w AAt masz wydajniejszą turbosprężarkę.
po za tym daj znaczenie skrzyni biegów tej co miałeś ori, jest na górze kołnierza obudowy sprzęgła, i składa się z trzech liter. policzymy przełożenia, może wystarczy tylko samą piątkę podmienić.
BleekloS, popraw orurowanie ic, nie rob gwaltownych zalaman tylko daj kolanka, po za tym jaka masz srednice dolotu? Jak masz 50 mm to w wyzszych obrotach bedzie dlawic. Powinno byc conajmniej 57-60mm.
Po za tym mozesz powiedziec z czego masz puszke fitrla powietrza i ktoredy udalo ci sie doprowadzic powietrze do turbo. Bo mi nic sie nie udalo wykombinowac i musialem zostac przy stozku, z tym za ja mam przeplywke klapkowa boscha, a wiec znacznie wieksza
Po za tym mozesz powiedziec z czego masz puszke fitrla powietrza i ktoredy udalo ci sie doprowadzic powietrze do turbo. Bo mi nic sie nie udalo wykombinowac i musialem zostac przy stozku, z tym za ja mam przeplywke klapkowa boscha, a wiec znacznie wieksza
Auto było w dwumiesięcznej eksploatacji i zostało zrobione kilkaset km przed jak i po założeniu ic i nie było żadnej odczuwalnej różnicy w spadku mocy
Puszka filtra produkcja własna ;D LWG
Puszka filtra produkcja własna ;D LWG
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2014, 18:07 przez BleekloS, łącznie zmieniany 1 raz.