[B4 ABK] Czujnik stopu, 3 przewody, automat.
[B4 ABK] Czujnik stopu, 3 przewody, automat.
Od dłuższego czasu walczę z żarzącymi się lampkami sygnalizacyjnym licznika po wciśnięciu pedału stop (oczywiście bez włączonego zapłonu). Sprawdzanie zacząłem oczywiście od pedału stopu a mianowicie czujnika i w tym momencie można zauważyć że z jednego z przewodu wychodzi jeszcze jeden zielony, odciąłem go, żarzenie ustało. Zadowolony zmasowałem ten zielony przewód i sprawdzam niby ok ale po odpaleniu zonk, nie da się "włożyć" żadnego biegu mimo wciskania pedału hamulca. Zdemontowałem to masowanie biegi wchodzą żarzenie brak i właśnie tu rodzi się moje pytanie. Czy mogę ten kabel zostawić wolny, do czego on w ogóle służy.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu