[B3 1.8 PM 90KM] Umarła?...
[B3 1.8 PM 90KM] Umarła?...
Witam
Jestem nowicjuszem na tym forum, ale potrzebuję pilnie POMOCY.
Po kilku godzinach oględzin forum nie znalazłem "mojej" dolegliwości.
Mianowicie:
Posiadam (a dokładniej teść) w/w audi 1.8 PM ( tak wywnioskowałem na forum, ponieważ jest to składak) B3. Autko posiada instalację LPG. Pewnego pięknego dnia auto odpaliło, przejechało (na BP i LPG) ok. 1 kilometra i zgasło... od tamtego czasu nie ma sposobu aby je odpalić. Paliwo (po rozkręceniu pokrywy filtra powietrza) widocznie jest dostarczane poprzez monowtrysk; iskra sprawdzona na wszystkich świecach (świece mają ok. roku) jest aż miło; kopułka aparatu wyczyszczona; wszystkie przewody WN sprawdzone i sprawne (bez przebicia). Wszystkie przewody elektryczne, podciśnienia sprawne i dobrze podłączone. A autko ani drgnie... Nie jestem mechanikiem,; ale wyczerpałem wszystkie pomysły dlaczego auto NAGLE przestało "palić". <buu>
Proszę o pomoc. W imieniu teścia i moim.
Pozdrawiam
Robert
Jestem nowicjuszem na tym forum, ale potrzebuję pilnie POMOCY.
Po kilku godzinach oględzin forum nie znalazłem "mojej" dolegliwości.
Mianowicie:
Posiadam (a dokładniej teść) w/w audi 1.8 PM ( tak wywnioskowałem na forum, ponieważ jest to składak) B3. Autko posiada instalację LPG. Pewnego pięknego dnia auto odpaliło, przejechało (na BP i LPG) ok. 1 kilometra i zgasło... od tamtego czasu nie ma sposobu aby je odpalić. Paliwo (po rozkręceniu pokrywy filtra powietrza) widocznie jest dostarczane poprzez monowtrysk; iskra sprawdzona na wszystkich świecach (świece mają ok. roku) jest aż miło; kopułka aparatu wyczyszczona; wszystkie przewody WN sprawdzone i sprawne (bez przebicia). Wszystkie przewody elektryczne, podciśnienia sprawne i dobrze podłączone. A autko ani drgnie... Nie jestem mechanikiem,; ale wyczerpałem wszystkie pomysły dlaczego auto NAGLE przestało "palić". <buu>
Proszę o pomoc. W imieniu teścia i moim.
Pozdrawiam
Robert
Witam