Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] jakie ciśnienie na górze głowicy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[B4 1.9 1Z 90KM] jakie ciśnienie na górze głowicy

Post autor: hudy » 20 sty 2014, 22:47

Witam.Z tyłu głowicy (od strony szyby) jest zaślepka w którą można wkręcić manometr.Jakie w tym miejscu powinien pokazywać prawidłowe ciśnienie? Czy będzie niższe od tego mierzonego przy filtrze czy takie samo?

Orzeł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 10 lip 2011, 15:25
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Orzeł » 22 sty 2014, 15:00


Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 22 sty 2014, 19:09

Czytałem.To dotyczy pomiaru przy filtrze a mi chodzi z tyłu głowicy pod pokrywą.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 22 sty 2014, 22:19

Z doswiadczenia to nie mnej niz 2bary nie wiecej niz 3 przy 2tysiach obrotow.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 sty 2014, 14:35

Tak wiem.Wiem że na wolnych obrotach min jakie może być to 1bar.Zastanawia mnie tylko czy ciśnienie nie zmieni się na górze silnika czy będzie takie samo.

Orzeł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 10 lip 2011, 15:25
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Orzeł » 23 sty 2014, 16:33

Z tego co się dowiedziałem, wszędzie powinno być równe ciśnienie.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 23 sty 2014, 17:23

Dokładnie w całym układzie musi panować takie same ciśnienie. Jeśli kolego hudy to tyczy się twojego tematu ze szklankami to jeśli dobrze diagnozujemy to u ciebie te ciśnienie musiało by być niższe niż przy filtrze.

Orzeł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 10 lip 2011, 15:25
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Orzeł » 23 sty 2014, 18:14

kamsta pisze:eśli kolego hudy to tyczy się twojego tematu ze szklankami to jeśli dobrze diagnozujemy to u ciebie te ciśnienie musiało by być niższe niż przy filtrze.
Wydaje mi się, że jak szklanki nadmiernie przepuszczają olej, to wtedy w całym układzie spadło by ciśnienie.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 24 sty 2014, 18:03

Kolego Orzeł poszukaj tematu kolegi gdzie boryka się z problemem sutkania szklanek. Tam jest obszerna wypowiedź na ten temat.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 sty 2014, 21:30

Mierzyłem dziś i jest prawie identyczne.Tzn na górze jest o 0,1bara mniej niż na dole.Na górze na wolnych mam 1,2bar a na dole 1,3bar.Przy 2tys obrotów na górze mam 2,3bar a na dole 2,4bar.Także spadek jest minimalny i w żadnym miejscu nie jest poniżej minimum.Z tego co pamiętam to w tdi minimalne ciśnienie na wolnych to 1bar a przy 2tys to 2 bary.Co ciekawe u znajomego w prawie nowej skodzie gdy długo pojeździ po mieście to nawet spada do 0,9bar i podobno to jest normalne.
kamsta pisze:Jeśli kolego hudy to tyczy się twojego tematu ze szklankami to jeśli dobrze diagnozujemy to u ciebie te ciśnienie musiało by być niższe niż przy filtrze.
Tak dalej drążę temat ale z tego co w ostatnich dniach się dowiedziałem to najprawdopodobniej jest to problem z uszczelka pod głowicą.Gdzieś ucieka ciśnienie i dlatego stuka.U znajomego stukało identycznie tylko cały czas.kilka dni temu padła uszczelka.Jak złoży wszystko i przestanie stukać to będę wiedział gdzie tkwi problem.Oczywiście na razie nie będę z tym robił bo nie ma żadnych objawów padniętej uszczelki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl