Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 abt LPG] problem z moca

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
adam28k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 08 lis 2007, 22:31
Lokalizacja: Warmia Mazury

[80 b4 abt LPG] problem z moca

Post autor: adam28k » 28 lis 2007, 13:33

[80 b4 ABT lpg] slaba moc i wycie silnika.Witam.Moj problem byl juz wielokrotnie poruszany na forum ale chcialbym zeby mi to ktos nakreslil czarno na bialym-chodzi o mala moc silnika na benie i lpg.silnik slabo wkreca sie na obroty np na 3biegu 70km/h a on juz wyje i wogole dobrze mu musze deptac zeby sie bujnal tak jakby mial zla mieszanke czy co?czy to moze byc padnieta lambda?spalanie w normie.dodam ze termostat albo jest caly czas otwarty albo go tam nie ma i silnik nie moze sie nagrzac.czy to ma jakies znaczenie?na jalowym silnik chodzi ciho i rowno z malymi wachnieciami.jak dodaje gazu to slychac takie dziwne stlumione klekotanie ale tylko podczas jazdy,na jalowym gazuje i nic nie puka.Wczesniej mialem jette 1.8 na jednopunkcie tez 90 km i zbierala sie o niebo lepiej od audi.na 3-ce 115km/h no problem! pomozcie co z tym audi nie tak???! Z gory dziekuje
_________________
adam Obrazek

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 28 lis 2007, 14:25

rozpisałeś się ale konkretów mało..

1. 3 bieg 70 km/h wyje? co to znaczy, ile jest obrotów? na 3 cim biegu przy skrzyni CCE powinien pójść na odcięciu 135-140 km/h
2. Termostat i prawidłowe nagrzanie auta ma znaczenie zarówno dla spalania jak i poprawnej pracy
3. Klekotanie przy dodaniu gazu/przyspieszeniu sugeruje rozregulowany zapłon, to trzeba koniecznie sprawdzić, zły zapłon = złe spalanie = mała moc i zagrożenie dla silnika... (spalanie detonacyjne... daje po zaworach i można silnikowi narobić ała..)
4. tak może to być padnięta lambda.. ale najpierw zapłon

moim zdaniem powinienieś:
1. zaprzestać używania gazu na czas dojścia do ładu z jazdą na benzynie
2. pojechać ustawić zapłon, lub samemu sobie ustawić, sprawdzić co jest na świecach, wyczyścić/wymienić, sprawdzić kable WN
3. założyć termostat jak nie masz, ew. wymienić wadliwy
4. Skasować na Vagu błędy ze sterownika silnika
5. pojeździć na benzynie i zobaczyć czy a) chodzi ok, b) czy pali w normie c) sprawdzić czy nie łapie nowych błedów

jeśli chodzi na benie i pali tyle ile ma palić to:
6. pojechać do gazownika i niech ustawi instalację pod obecnie dobrze pracujący silnik

jeśli nie chodzi to dopiero wtedy zająć się sondą lambda i dopiero potem pkt 6.

a jak nie pomoże dalej to przeprowadzić adaptację na benzynie... i powrócić do pkt 4. i iść dalej (mapa wtrysków sie rozjechała przez gaz), poczytaj forum i posty Danka, on to już opisywał jak to się robi taką adaptację...

Awatar użytkownika
adam28k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 08 lis 2007, 22:31
Lokalizacja: Warmia Mazury

Post autor: adam28k » 28 lis 2007, 22:48

dzieki skuciok za wskazowki bede badal punkt po punkcie a co do tego wycia na 3 biegu to nie wiem jakie ma obroty bo obrotka brak tylko zegar dworcowy :mrgreen: chodzi o to ze musze mu sporo depnac zeby na tej 3-ce sie bujnal a silnik glosno pracuje jak w f 1

Awatar użytkownika
Brother_red
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Brother_red » 30 lis 2007, 12:23

Popatrz jeszcze na mój temat.
viewtopic.php?t=7634

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl