Audi 80 Cabrio\RSA\ by jamaica*
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
oczywiscie ze da sie znalezc, sam jestem tego dobrym przykladem, co do obcinania, to niestety kolego nie zgodze się, gdy obetniesz poniezej miejsca na drazek kierowniczy, stracisz mozliwosc pomieszczenia wiekszej felgi, calkiem nie dawno mialem okazje polozyc obok siebie gwint H&R i seryjna kolumne i zrobic nawet zdjecie ze to wlasnie gora kolumny jest skrocona, gdzies na forum to zdjecie lezy, na moim kompie w domu tez, ale gdzie dokladnie to nie pamietam
edit: postaralem sie dla Ciebie i znalazlem nawet dowod wprost
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... e0107v.jpg
edit: postaralem sie dla Ciebie i znalazlem nawet dowod wprost
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... e0107v.jpg
Ostatnio zmieniony 25 sty 2014, 08:09 przez Kolczat, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 164
- Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
- Imię: Grzesiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Krosno
Zobacz tu widać ze moje są niższe http://imageshack.us/a/img571/5017/c2hx.jpg
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
byc moze, ale jak masz mozliwosc to zrob zdjecie obok siebie obu kolumn tak jak ja, bo sam jestem ciekaw
inna sprawą jest to ze jezeli ktos chce zrobic sobie gwint, to po co ma on obnizac czesc ponizej drazka kierowniczego? przeciez to tylko przeszkodzi zmiescic wieksza felge na lepszym odsadzeniu i dobrej szerokosci, dodatkowo ustawienie ponownie drazka w takim samym kacie wzgledem mocowania zwrotnicy tez przysporzy troche problemu, o ktorym moze napisac Słonik, gdybym mial robic custom gwint to na pewno bym poszdl na latwizne i zrobil tak jak pisalem na poczatku dyskusji, a kazdy kto bedzie to robil, zrobi po swojemu
inna sprawą jest to ze jezeli ktos chce zrobic sobie gwint, to po co ma on obnizac czesc ponizej drazka kierowniczego? przeciez to tylko przeszkodzi zmiescic wieksza felge na lepszym odsadzeniu i dobrej szerokosci, dodatkowo ustawienie ponownie drazka w takim samym kacie wzgledem mocowania zwrotnicy tez przysporzy troche problemu, o ktorym moze napisac Słonik, gdybym mial robic custom gwint to na pewno bym poszdl na latwizne i zrobil tak jak pisalem na poczatku dyskusji, a kazdy kto bedzie to robil, zrobi po swojemu
- mateusz010
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 21 sty 2011, 21:17
- Lokalizacja: Zarszyn/Sanok
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nie bardzo zrozumialem co tak naprawde planujesz zrobic, ja bym, idac tropem tego co napisalem wyzej, obciaj orginalna kolumne na taka wysokosc, jaka ma wklad z tego gwintu od VW, o ile jest on w stanie uzywalnosci oraz jego srednica nie jest wieksza niz otwor w orginalej kolumnie, bo jezeli srednica jest mniejsza to w niczym nie przeszkadza poniewaz, nawet nowe amory do seryjnego zawieszenia w audi 80 maja w zestawie jakies tuleje stabilizujace wklad w kolumnie... jezeli wszystko sie wpasuje, to wtedy nagwintowanie kolumny z zew i wew tak jak pisalem wczesniej...
z tym ze mala uwaga, jezeli wysokosc wkladu z VW, bedzie duza, tzn wysokosc spowoduje ze kolumna nie bedzie znacznie skrocona - mowie tu o dlugosci w okolicach 40mm, to nie ma sensu kompletnie niczego przerabiac na takich czesciach, dlatego ze seryjna kolumna pozwala na obnizenie samochodu o okolo 80mm z brakiem jakiejkolwiek amortyzacji
z tym ze mala uwaga, jezeli wysokosc wkladu z VW, bedzie duza, tzn wysokosc spowoduje ze kolumna nie bedzie znacznie skrocona - mowie tu o dlugosci w okolicach 40mm, to nie ma sensu kompletnie niczego przerabiac na takich czesciach, dlatego ze seryjna kolumna pozwala na obnizenie samochodu o okolo 80mm z brakiem jakiejkolwiek amortyzacji
ja mam nie skracane kolumny i maksymalnie udalo mi sie uzyskac taka glebe ja mam teraz ale nic wiecej nie dam rady dlatego teraz zabieram sie za skracanie kolumn co do wkladow to tez planyje od vw mam info ze podchodza wklady od golfa I na 100% i z chyba z paska, kolega z tego audi na zdjeciu ma skrocone kolumny i wklady od golfa I rozmawialem z nim i mowil ze sie sprawdza