Post
autor: Kolczat » 25 sty 2014, 12:08
nie bardzo zrozumialem co tak naprawde planujesz zrobic, ja bym, idac tropem tego co napisalem wyzej, obciaj orginalna kolumne na taka wysokosc, jaka ma wklad z tego gwintu od VW, o ile jest on w stanie uzywalnosci oraz jego srednica nie jest wieksza niz otwor w orginalej kolumnie, bo jezeli srednica jest mniejsza to w niczym nie przeszkadza poniewaz, nawet nowe amory do seryjnego zawieszenia w audi 80 maja w zestawie jakies tuleje stabilizujace wklad w kolumnie... jezeli wszystko sie wpasuje, to wtedy nagwintowanie kolumny z zew i wew tak jak pisalem wczesniej...
z tym ze mala uwaga, jezeli wysokosc wkladu z VW, bedzie duza, tzn wysokosc spowoduje ze kolumna nie bedzie znacznie skrocona - mowie tu o dlugosci w okolicach 40mm, to nie ma sensu kompletnie niczego przerabiac na takich czesciach, dlatego ze seryjna kolumna pozwala na obnizenie samochodu o okolo 80mm z brakiem jakiejkolwiek amortyzacji