[b3 1.6td SB]10 11mm
[b3 1.6td SB]10 11mm
Witam szukam i nie umie znaleść jak zrobić taka pompę stawiam naradzie na 120 km z czasem więcej . Może ktoś z forum robi takie pompy
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Zakładając sekcje z większym tłoczkiem do pompy z TD, trzeba pamiętać, ze nowa sekcja, też musi być z silnika z pośrednim wtryskiem. Ostatnio jeden pompiarz zrobił test i się okazało, że wtryski z silników z pośrednim wtryskiem, zasilone sekcją z bezpośredniego wtrysku, zupełnie inaczej rozpylały paliwo, ponieważ na sekcji z TDI za szybko narasta ciśnienie.
Lepiej zastosować TD04 z bmw, dużo większa wydajność i super mała bezwładność - super szybko wstaje, no i śmiesznie niska cenaPawer23 pisze:Na dniach zakładam k24
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
te turba to juz przeżytek, jak ktoś twierdzi inaczej to traktuj go z przymrużeniem oka, a jak trafisz na takiego co się będzie mocno upierał i popierał swoje teorie niekończącymi się wywodami, to potraktuj to jako niecodzienne zjawisko, w którym los pozwolił Ci uczestniczyć 8-)
a co do pomp to pogadaj z bartkiem, na pewno coś się wymyśli <ok>
(i ten wątek na vwgolf też przeczytaj)
a co do pomp to pogadaj z bartkiem, na pewno coś się wymyśli <ok>
(i ten wątek na vwgolf też przeczytaj)
szopenn, sam jesteś przeżytek. Według mnie jedno z lepszych turbin do TD miałem to turbo na pompie 10mm i wstawało szybko i cisneło do 2bar bez problemu. A małe turbiny tylko dławia wydech i nie da sie uzyskać takiego efektu i nie porównujmy tu silnika TD do TDI pod tym wzgledem bo to zupełnienie inna bajka jest.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
matt1988 pisze:Według mnie jedno z lepszych turbin do TD miałem to turbo na pompie 10mm i wstawało szybko i cisneło do 2bar bez problemu.
skoro tak piszecie, to nie bądźcie gołosłowni, tylko podajcie parametry obu turbosprężarek :?:pawelrybak15 pisze:K24 to dobra turbosprężarka z dużym potencjałem.
Nie zrobicie tego, ponieważ nie zaglądaliście do katalogu, bo gdybyście zobaczyli jak wypadają parametry t3/k24 na tle TD04, to byście wiedzieli, że T3/k24 wypada bardzo słabo :lol:
matt1988 pisze:A małe turbiny tylko dławia wydech i nie da sie uzyskać takiego efektu
Gdybyście mieli silniki o pojemności 3.0L w górę, to bym zrozumiał, ale po waszych opisach widzę, że obaj macie silniki, które dumnie się meldują pojemnością 1.6L, a twierdzicie,że macie tyle spalin, że nie zmieszczą się przez turbiny wymienione przez kolegę szopenn, :?: :lol:pawelrybak15 pisze:Małe turbosprężarki są do niczego, bo tak jak kolega Matt wspomniał dławią wydech :evil:
Tą bzdurę z blokowaniem wydechu napisał kiedyś pewien Pan, który sam o sobie dobrze mówi i zaśmieca wszystkie ciekawe wątki, wywodami na pół strony, pisząc bzdury wyssane z palca (nigdy nie poparł swoich wypowiedzi twardymi argumentami), a Wy powtarzacie za nim te głupoty
Po to jest zawór WG, żeby upuścić nadmiar spalin. Jak mała turbina "blokuje wydech" to wystarczy zrobić rozwiert/ porting WG. Na tym filmie jest pokazane jak to zrobić:
A ten Pan który zachwala sam siebie i turbo T3/K24 napisał kiedyś, że "jedynym wyjściem na odblokowanie wydechu zatkanego przez turbo jest powiększenie szczeliny w gorącej muszli turbosprężarki" Większej bzdury nie słyszałem. Szkoda, że sam tego nie zrobił u siebie tylko innych nakłania, żeby psuli swoje turbiny
Jak wyrośniecie z turbosprężarek z dolnej półki typu Garret-T3 lub KKK-K24 (które polecają wam inni, nie znając ich parametrów) i zastosujecie porządne turbosprężarki (będąc świadomymi ich parametrów), to wtedy zrozumiecie, że T3 i K24, to przereklamowane dziadostwo <lol>
Pozdrawiam :lol:
Poniżej zacytuje wypowiedź chłopaka co miał k24 i przesiadł się na td04
napisał coś takiego.
"Powiem tak na k24 miałem ustawione ciśnienie 1.7 bar autko dobrze się zbierało. Na td04 miałem ustawione na 1.1 bar i autko o wiele lepiej śmigało. Ciągnęło od dołu do samego końca a nie tak jak na k24 zaczynało się coś dziać przy 3tys.obrotów dopiero"
W turbosprężarkach najważniejsza jest charakterystyka i ta wypowiedź jest tego przykładem. Wielkość turbosprężarki nie świadczy o tym, że jest dobra. Fakt - T3 jest żywotna i daje fajny dźwięk z wydechu, ale nic poza tym
Wiem, ze nie wszyscy muszą się znać na turbosprężarkach, ale nie wierzcie garbatym prorokom i nie głoście ich bredni, których nie jesteście w stanie poprzeć twardymi argumentami.
Na koniec dodam jeszcze, że osobnik który wymyślił mit o tym, że "T3/K24 to super wydajne sprężarki, nie blokujące wydechu" sam jakiś czas temu na forum golfa napisał, że chce założyć do swojego auta TD04 z BMW, bo okazało się, że to bardzo wydajna turbina o bardzo małej bezwładności <lol>
Chyba się przejechał autem z taką turbiną i poszedł po rozum do głowy, a tu się dalej poleca stare, nieudane T3/K24 które mają wielki wirnik po gorącej stronie i małe, niewydajne koło kompresji, przez co ma katastrofalnie dużą bezwładność.
napisał coś takiego.
"Powiem tak na k24 miałem ustawione ciśnienie 1.7 bar autko dobrze się zbierało. Na td04 miałem ustawione na 1.1 bar i autko o wiele lepiej śmigało. Ciągnęło od dołu do samego końca a nie tak jak na k24 zaczynało się coś dziać przy 3tys.obrotów dopiero"
W turbosprężarkach najważniejsza jest charakterystyka i ta wypowiedź jest tego przykładem. Wielkość turbosprężarki nie świadczy o tym, że jest dobra. Fakt - T3 jest żywotna i daje fajny dźwięk z wydechu, ale nic poza tym
Wiem, ze nie wszyscy muszą się znać na turbosprężarkach, ale nie wierzcie garbatym prorokom i nie głoście ich bredni, których nie jesteście w stanie poprzeć twardymi argumentami.
Szkoda, że tak się złożyło, bo kupił byś TD04 i miał byś fajną sprężarkę.Pawer23 pisze:Nagle wszyscy doradzają jakie turbo lepsze a jak szukałem i pytałem to nikt się nie odzywał a jak już to pisali t3 k24 tak więc dziękuje za porady co do turbo:)
Zawsze możesz sprzedać i w podobnych pieniądzach kupić porządne turbo, ale ostateczna decyzja należy do ciebie. Na K24 będziesz musiał lać (marnować), dużo paliwa, żeby to "jakoś" jechało. Tak jak szopenn, wyżej napisał.Pawer23 pisze:K24 kupiłem też praktycznie za grosze z kolektorem dałem 250zł
Na koniec dodam jeszcze, że osobnik który wymyślił mit o tym, że "T3/K24 to super wydajne sprężarki, nie blokujące wydechu" sam jakiś czas temu na forum golfa napisał, że chce założyć do swojego auta TD04 z BMW, bo okazało się, że to bardzo wydajna turbina o bardzo małej bezwładności <lol>
Chyba się przejechał autem z taką turbiną i poszedł po rozum do głowy, a tu się dalej poleca stare, nieudane T3/K24 które mają wielki wirnik po gorącej stronie i małe, niewydajne koło kompresji, przez co ma katastrofalnie dużą bezwładność.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: