[1Z] Przekładka bosch pierburg a pedał gazu
[1Z] Przekładka bosch pierburg a pedał gazu
Witam
Mam małe pytanie jak podłaczyc pedeł gazu z boscha pod sterownik pierburga w pierburgu 6 przewody w boschu 4.
Mam małe pytanie jak podłaczyc pedeł gazu z boscha pod sterownik pierburga w pierburgu 6 przewody w boschu 4.
nie wiem albo ja źle czytam ale nie piszą w tych tematach zbytnio że trzeba wymienic pedał na pierburga, każdy mówi tylko o kompie, przepływce, obudowie filtra no i w zależności o całej wiązce lub samej wtyczce do kompa :->
W sumie po 2 dniach roboty przy przekładce fura odpaliła czyli wszystko jest ok, ale wyskakuje błąd o pedał gazu czyli coś dalej jest nie tak :cry:
W sumie po 2 dniach roboty przy przekładce fura odpaliła czyli wszystko jest ok, ale wyskakuje błąd o pedał gazu czyli coś dalej jest nie tak :cry:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
witam Panowie. Pytanie głównie do Muniora bo to chyba najlepszy szpecu od przekładek
zrobiłęm przekładkę wszystko jest ok poza pedałem gazu. wszystko odpala jest idealnie, problem jest wtedy gdy jest podłączony potencjometr gazu, obroty dobijają wtedy do maximum gdy pedał odłączę jest wszystko ok bieg jałowy idealny. na VAGu przy podłączonym pedale podaje mi wartość 255 czyli max wciśnięty gaz. Chłopaki pomóżcie bo samochod wisi na podnośniku niepotrzebnie. wedłóg schematów potencjometr pierburga ma podłączoną masę a pin 6 od 2 jest odseparowany, na boschu są połączone zamiast masy. czy w tym leży przyczyna ?
wyprzedzam pytania i mówie że błędów Vag nie pokazuje.
liczę na waszą pomoc bo chcę darować sobie wymianę potencjometru gazu, mam ograniczony czas w warsztacie.
zrobiłęm przekładkę wszystko jest ok poza pedałem gazu. wszystko odpala jest idealnie, problem jest wtedy gdy jest podłączony potencjometr gazu, obroty dobijają wtedy do maximum gdy pedał odłączę jest wszystko ok bieg jałowy idealny. na VAGu przy podłączonym pedale podaje mi wartość 255 czyli max wciśnięty gaz. Chłopaki pomóżcie bo samochod wisi na podnośniku niepotrzebnie. wedłóg schematów potencjometr pierburga ma podłączoną masę a pin 6 od 2 jest odseparowany, na boschu są połączone zamiast masy. czy w tym leży przyczyna ?
wyprzedzam pytania i mówie że błędów Vag nie pokazuje.
liczę na waszą pomoc bo chcę darować sobie wymianę potencjometru gazu, mam ograniczony czas w warsztacie.