[B4 1.9 1Z] Odpalanie w zimie
[B4 1.9 1Z] Odpalanie w zimie
Witam panowie,
czy to normalne, że teraz moje audi odpala dopiero tak za 6 razem? Rozumiem, że zima itd. ale jednak to trochę dużo. Też tak macie w Waszych 1Z?
czy to normalne, że teraz moje audi odpala dopiero tak za 6 razem? Rozumiem, że zima itd. ale jednak to trochę dużo. Też tak macie w Waszych 1Z?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie, tak nie mamy ,moja pali praktycznie tak samo jak latem .Po objawach najprawdopodobniej problemy z paliwem ,albo się cofa ,albo jest mało "mrozoodporne " co widać od razu w przezroczystych przewodach paliwowych ... zbyt puzny statyczny kąt wtrysku , raczej mało prawdopodobny ,ale też warto sprawdzić vagiemKichachi pisze:czy to normalne, że teraz moje audi odpala dopiero tak za 6 razem? Rozumiem, że zima itd. ale jednak to trochę dużo. Też tak macie w Waszych 1Z?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
panowie pali mi od strzała ale podniesie obroty do około 1100 i taki dym za autem potelepie chwilke jakby kto tam wiadro śrub wrzucił normalne ?żarówy nie wiem jak tam ,kąt wporządku paliwo cały bak verwy
w tamtym roku tak nie było ,nie zmieniałe filtra paliwa zadymi jak traktor dodam chwilke oczywiście
w tamtym roku tak nie było ,nie zmieniałe filtra paliwa zadymi jak traktor dodam chwilke oczywiście
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To sprawdż ,bo objaw jakby nie wszystkie grzały ...poza tym to podniesienie obrotów ,też nie normalne ,sprawdż vagiem wskazania temperatury z czujnikówelbula pisze:panowie pali mi od strzała ale podniesie obroty do około 1100 i taki dym za autem potelepie chwilke jakby kto tam wiadro śrub wrzucił normalne ?żarówy nie wiem jak tam
Bez związku z powyższymi objawami 8-)elbula pisze:nie zmieniałe filtra paliwa
Właśnie panowie jak z tym odpalaniem..
Zanim licznik wymianiłem też musiałem krecić z 5 razy 'na czujke', ale teraz za 1 razem odpala, ale nie tak jak np. jesienią że od strzała.
Ja podejrzewam że paliwo jest jakieś lipne, może trzeba już skończyć z orlenem
Ps nie leje pełnego baku i może sie skrapla coś, bo tylko paliwo obstawiam.
Zanim licznik wymianiłem też musiałem krecić z 5 razy 'na czujke', ale teraz za 1 razem odpala, ale nie tak jak np. jesienią że od strzała.
Ja podejrzewam że paliwo jest jakieś lipne, może trzeba już skończyć z orlenem
Ps nie leje pełnego baku i może sie skrapla coś, bo tylko paliwo obstawiam.
u mnie sprawa rozwiązana świeca kupiłem 4 beru ,powinien być spokoj na jakiś czas nie kopci jak czolg
ale co do obrotów to przy mrozach u mnie na razie na granicy -5 podwyższa obroty na 1000 tak ma być?w zeszłym roku tak miałem przy mrozach i spoko
dodam że obr podwyższa tak na pare min póżniej wraca do normy
ale co do obrotów to przy mrozach u mnie na razie na granicy -5 podwyższa obroty na 1000 tak ma być?w zeszłym roku tak miałem przy mrozach i spoko
dodam że obr podwyższa tak na pare min póżniej wraca do normy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na długo bym nie liczył ,wspólczesne beru ,to nie to samo co ori ,koledze w pracy ,jedna się spaliła już po roku :roll: swego czasu wyciągałem ze swojego TDeka ,ori beru ze znaczkami audi ,o dziwo ,jedna tylko była spalona ,reszta ok ...współczesnym beru ,do tych z lat 90 tych duuuużo brakuje ...zbyt dobra jakość ,nie bardzo się dziś kalkuluje ,więc na kilka lat spokoju ,po wymianie ,bym nie liczyłelbula pisze:u mnie sprawa rozwiązana świeca kupiłem 4 beru ,powinien być spokoj na jakiś czas
no masz racje ale i tak to chyba jedne z lepszychMUNIOR pisze:Na długo bym nie liczył ,wspólczesne beru ,to nie to samo co ori ,koledze w pracy ,jedna się spaliła już po roku :roll: swego czasu wyciągałem ze swojego TDeka ,ori beru ze znaczkami audi ,o dziwo ,jedna tylko była spalona ,reszta ok ...współczesnym beru ,do tych z lat 90 tych duuuużo brakuje ...zbyt dobra jakość ,nie bardzo się dziś kalkuluje ,więc na kilka lat spokoju ,po wymianie ,bym nie liczyłelbula pisze:u mnie sprawa rozwiązana świeca kupiłem 4 beru ,powinien być spokoj na jakiś czas
amor sachsa zmieniłem po 3 mcach wyciekl olejowy
a yciąnełem ori boge 20 letnie wszystko teraz lipka
hm.. Ponawiam.
Przy -5 coś długo kręci nim odpali, tak 4 sekundy i odpala z obrotami 1100 i po chwili norma.
Przejadę jakąś trasę, potem pali od strzała.
A przez noc jak znów postoi(w garażu) to rano znów tak kręci.
Nie mam pojęcia jak sprawdzić świece, ale raczej grzeją, akumulator nówka 75ah, naładowany
Przy -5 coś długo kręci nim odpali, tak 4 sekundy i odpala z obrotami 1100 i po chwili norma.
Przejadę jakąś trasę, potem pali od strzała.
A przez noc jak znów postoi(w garażu) to rano znów tak kręci.
Nie mam pojęcia jak sprawdzić świece, ale raczej grzeją, akumulator nówka 75ah, naładowany
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
,misiekb4 pisze:hm.. Ponawiam.
Przy -5 coś długo kręci nim odpali, tak 4 sekundy i odpala z obrotami 1100 i po chwili norma.
Przejadę jakąś trasę, potem pali od strzała.
A przez noc jak znów postoi(w garażu) to rano znów tak kręci.
Nie mam pojęcia jak sprawdzić świece, ale raczej grzeją, akumulator nówka 75ah, naładowany
Kąt wtrysku i dawka do sprawdzenia, powietrze czy występuje w układzie zasilania, może przez ten podgrzewacz Ci zaciąga powietrze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja pier... :roll: no już prostszej rzeczy chyba nie ma ,jak sprawdzić czy świeca ma obwód <ok> żaróweczka z kabelkiem ,jeden kabel do plusa aku ,drugi po zdjeciu kapturka ,do końcówki świecy ...choć lepsza metoda to sam kabelek z oddzielonym jednym miedzianym włoskiem ...jak włosek się od razu rozgrzewa do czerwonosci i upala ,to świeca żre odpowiednio duży prąd i raczej grzeje ...bo co prawda rzadko ,ale spalona świeca pokazuje obwód ,choć nie grzeje ,i tego nie wyłapiemy żaróweczką No i oczywiście koniecznie to <ok>misiekb4 pisze:Nie mam pojęcia jak sprawdzić świece,
Jak wszystko jest jak nalezy ,musi odpalać praktycznie od strzała ,przy takich śmiesznych przymrozkach...przy -20 w zasadzie odpala tak samo ,przynajmniej ja nie zauwazyłem różnicyKrzysiek 84 pisze:Kąt wtrysku i dawka do sprawdzenia, powietrze czy występuje w układzie zasilania,
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce