Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Falują obroty/czasem gaśnie HELP

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
lit4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 29 sty 2014, 17:03

[B4 2.0 ABT] Falują obroty/czasem gaśnie HELP

Post autor: lit4 » 29 sty 2014, 20:54

Witam wszystkich.
Mam pewien problem już od wakacji, mianowicie chodzi o obroty..
Jak było ciepło i sucho wszystko ok, lecz gdy było troche wilgotno lub po deszczu, obroty szalały na biegu jałowym raz 1300 raz 800, a nie raz gasł. Teraz jest identycznie, odpalę go przy mrozie -15 obroty wchodzą na 1800-2000 dodam troche gazu i nagle 800-700 i po chwili gaśnie. Usterka ta uchodzi przy nagrzanym silniku, po przejechaniu minimum 10km.
Znajomy mechanik wymieniał cały monowtrysk było to samo, później sam potencjomet wydawało mi sie że było okej, ale jednak była lepsza pogoda, wymieniłem także kopułke aparatu zaplonowego tzw. palucha, czujnik temperatury.
Ma ktoś jakieś pomysły? proszę o pomoc :) lub podać namiary na dobrego/sprawdzonego mechanika w Bydgoszczy

MikiTiki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 15 wrz 2013, 11:35

Post autor: MikiTiki » 30 sty 2014, 00:48

O prosze, Bydgoszcz. :) Prawki robilem w Bydzi . :) Mowisz Panie wilgoc i mroz? Tu cos z elektryki wadzi. Kable moze maja przebicie albo cewka. Do sprawdzenia tez czujnik temperatury niebieski a w ostatecznosci krokowy do czyszczenia (na forum masz fotostory co i jak)

lit4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 29 sty 2014, 17:03

Post autor: lit4 » 30 sty 2014, 19:48

tak jak już mówiłem Czujnik temperatury wymieniałem ten niebieski, czyli chyba silniczek krokowy :) dzięki za rade, jak będe miał miejsce do zrobienia zdam relacje czy coś poszło do przodu czy nadal bede szukał porad :)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 30 sty 2014, 19:50

Nie ma w tym aucie silniczka krokowego, tylko nastawnik przepustnicy. Jest to hermetycznie zamykana częśc i nie należy tam zaglać. I teraz pytanie nastawnik 4 pin czy 6?

MikiTiki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 15 wrz 2013, 11:35

Post autor: MikiTiki » 31 sty 2014, 16:03

Nie ma w tym aucie silniczka krokowego, tylko nastawnik przepustnicy.
Tak samo jak w ABK nie ma krokowego, tylko regulator biegu jałowego, a i tak każdy nazywa to krokowcem. :) Tak czy inaczej, wiadomo o co chodzi.
tak jak już mówiłem Czujnik temperatury wymieniałem ten niebieski, czyli chyba silniczek krokowy :)
Nie, czujnik niebieski, to czujnik niebieski, a silniczek krokowy, to silniczek krokowy kolego, a właściwie nastawnik przepustnicy, żeby się kolega wyżej nie czepiał <ok> Poczytaj trochę tutków na forum co, gdzie i za co odpowiada.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 sty 2014, 19:09

MikiTiki pisze:Cytat: Nie ma w tym aucie silniczka krokowego, tylko nastawnik przepustnicy.

Tak samo jak w ABK nie ma krokowego, tylko regulator biegu jałowego, a i tak każdy nazywa to krokowcem. :) Tak czy inaczej, wiadomo o co chodzi.
Ale diabeł tkwi w szczegółach
MikiTiki pisze:Poczytaj trochę tutków na forum co, gdzie i za co odpowiada.
.

I co znajdzie? za przeproszeniem wielkie g... bo będzie szukał krokowca którego nie ma. A jak będzie szukał prawidłowo nastawnik przepustnicy to wtedy znajdzie tyle wiadomości że głowa boli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl