[B4 ABK] Szarpanie po wymianie oleju i wymianie filtra powie
[B4 ABK] Szarpanie po wymianie oleju i wymianie filtra powie
Witam wszystkich. Mam taki problem dzisiaj przed wymiana oleju , filtra oleju i powietrza auto chodziło bardzo dobrze. Niestety po tej wymianie i zatankowania benzyny w jakiejś nie znanej stacji auto podczas jazdy zaczęło szarpać a na biegu jalowym potrafi nawet zgasnąć ale są nie równe obroty. Jest to audi 80 b4 2.0 silnik 115km czyli abk. Prosiłbym o szybko pomoc. Dzięki z gory
Ostatnio zmieniony 31 sty 2014, 08:29 przez kudys123, łącznie zmieniany 2 razy.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Nosz kurde, przecież sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jeśli do stacji dojechałeś bez komplikacji a po zatankowaniu zaczęły się cyrki, no to sorry, Audi na wodzie nie pojedzie, to nie ten typ silnika!kudys123 pisze:po tej wymianie i zatankowania benzyny w jakiejś nie znanej stacji auto podczas jazdy zaczęło szarpać a na biegu jalowym potrafi nawet zgasnąć ale są nie równe obroty
Sam kiedyś na takie paliwo trafiłem mając jeszcze Kadetta. Brałem na owej stacji paliwo wcześniej kilka razy i było ok. Za n-tym razem nalałem, odjechałem z 20 metrów i... zaczęło się krztusić. Trochę wyjeździłem, potem dolałem na innej stacji i mu przeszło. Więc sam widzisz jak to z paliwami bywa...
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Nie wpadłem na to. Denaturat (nie trzeba przez chlebek filtrować) plus trochę paliwa z porządnej stacji <ok>elektronic pisze:Nosz kurde, przecież sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jeśli do stacji dojechałeś bez komplikacji a po zatankowaniu zaczęły się cyrki, no to sorry, Audi na wodzie nie pojedzie, to nie ten typ silnika!kudys123 pisze:po tej wymianie i zatankowania benzyny w jakiejś nie znanej stacji auto podczas jazdy zaczęło szarpać a na biegu jalowym potrafi nawet zgasnąć ale są nie równe obroty
Sam kiedyś na takie paliwo trafiłem mając jeszcze Kadetta. Brałem na owej stacji paliwo wcześniej kilka razy i było ok. Za n-tym razem nalałem, odjechałem z 20 metrów i... zaczęło się krztusić. Trochę wyjeździłem, potem dolałem na innej stacji i mu przeszło. Więc sam widzisz jak to z paliwami bywa...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no musisz jakoś wyjeździć to paliwo do końca i zalać dobre i wtedy zobaczysz czy faktycznie to wina bp.Denaturat pomógł na chwile. Teraz wieczorem jak przyszedł większy mróz dalej to samo się dzieje
jak wtyczka dobrze nie siedzi i nie łączy to ma dużo do tegokudys123 pisze:A co ma przepływomierz do tego?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: