tak to wygląda
podejrzenie nastawnika potencjometrycznego
ale chciałbym się upewnić może ktoś miał podobny objaw.
wtryski założone drugie. nastawnik przepłukany
stało to sie podczas jazdy, silnik nie ma wogóle siły cieżko ruszyć , od momentu zdarzenia przejechałem jeszcze z 5km po prostej nie byłem w stanie wjechać na wiadukt zgasł, niecały 1km od domu.
z odpaleniem nie ma wiekszego problemu.
może miał ktoś podobny objaw.
[B4 1.9 1Z] nie równo pracuje, dymi nie ma siły
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Powiem szczerze ,że po obejrzeniu filmiku ,nie wygląda mi to na nastawnik :roll: Bardziej jakiś problem mechaniczny ...jak przestawiony rozrząd ,albo coś z hydrauliką i zaworami.Sprawdż rozrząd ,szczególnie jak ustawia się wałek (musisz zdjąć pokrywę zaworów ) jak tu będzie wszystko jak trzeba ,to ciśnienie na cylindrach do sprawdzenia
rozrząd ok.
jutro sprawdzę jeszcze cisnienie na cylindrach bo dzisiaj nie mam czym.
[ Dodano: 2014-02-03, 20:14 ]
sprawdzone cisnienie na 1i 2 cylindrze brak cisnienia.
3,4 bije powyżej 30bar
narazie zdjęty wałek szklanki wyglądają ok. zawory zpięte
jutro demontaż głowicy dzisiaj bym ją zdjął ale wziąłem nie te klucze z roboty.
mam tylko nadzieję że nie ma dziur w tłokach. a tylko coś z głowicą i zaworami.
dziwne tylko że aż na 2 cylindrach problem.
na pozostałych 2 nadal odpalał.
[ Dodano: 2014-02-03, 20:27 ]
a mam jeszcze pytanie: zdjołem koło z wałka rozrzadu i nie wiem czy przypadkiem nie powinno być tam klina- jest miejsce w wałku ale w kole już nie.
wg, mnie klina nie powinno być bo wałek jest na stożku. ale chciał bym się upewnić.
[ Dodano: 2014-02-15, 20:30 ]
sprawa w sumie już rozwiązana. Padła głowica
druga głowica już zamontowana, silnik odpalony, wynikły tylko 3 problemy:
1. padł kabel do vaga- nie mogę się połączyć chyba leżakowanie na mrozie w samochodzie mu zaszkodziło.
2. ułamałem króciec na kolektorze ssącym ten zaślepiony, to nie problem, zdejmę nagwintuję i wkręcę śrubkę.
3.największy problem sadzi z pod wtrysku sterującego i tu znowu moja wina, stara podkładka miedziana tak mocno siedziała w gnieździe że nie mogłem jej wydłubać ale się udało, lecz zakułem gniazdo wtryskiwacza dlatego sadzi.
szukam gdzieś frezu do gniazd wtryskiwaczy ale nie mogę znaleźć pasującego, wszędzie są 15mm a tu jest potrzebny 13mm.
w poniedziałek podjadę do tokarza może dorobi mi frez.
jutro sprawdzę jeszcze cisnienie na cylindrach bo dzisiaj nie mam czym.
[ Dodano: 2014-02-03, 20:14 ]
sprawdzone cisnienie na 1i 2 cylindrze brak cisnienia.
3,4 bije powyżej 30bar
narazie zdjęty wałek szklanki wyglądają ok. zawory zpięte
jutro demontaż głowicy dzisiaj bym ją zdjął ale wziąłem nie te klucze z roboty.
mam tylko nadzieję że nie ma dziur w tłokach. a tylko coś z głowicą i zaworami.
dziwne tylko że aż na 2 cylindrach problem.
na pozostałych 2 nadal odpalał.
[ Dodano: 2014-02-03, 20:27 ]
a mam jeszcze pytanie: zdjołem koło z wałka rozrzadu i nie wiem czy przypadkiem nie powinno być tam klina- jest miejsce w wałku ale w kole już nie.
wg, mnie klina nie powinno być bo wałek jest na stożku. ale chciał bym się upewnić.
[ Dodano: 2014-02-15, 20:30 ]
sprawa w sumie już rozwiązana. Padła głowica
druga głowica już zamontowana, silnik odpalony, wynikły tylko 3 problemy:
1. padł kabel do vaga- nie mogę się połączyć chyba leżakowanie na mrozie w samochodzie mu zaszkodziło.
2. ułamałem króciec na kolektorze ssącym ten zaślepiony, to nie problem, zdejmę nagwintuję i wkręcę śrubkę.
3.największy problem sadzi z pod wtrysku sterującego i tu znowu moja wina, stara podkładka miedziana tak mocno siedziała w gnieździe że nie mogłem jej wydłubać ale się udało, lecz zakułem gniazdo wtryskiwacza dlatego sadzi.
szukam gdzieś frezu do gniazd wtryskiwaczy ale nie mogę znaleźć pasującego, wszędzie są 15mm a tu jest potrzebny 13mm.
w poniedziałek podjadę do tokarza może dorobi mi frez.