[Audi 80 B4 ABT] PURE SERIES LIMO@ JUBA
Nie wiem jak w ABT ale u mnie w ABK przednie mocowanie jest zrobione jako ucho wieszaka na którą przychodzi taka okrągła guma. Na fotce tłumika V6 widać że i przedni i tylny są na wieszaki "wsuwane".juba pisze:Przerobione mocowania ale nie wiem w jaki sposób, porównywałem ten tłumik z ori i mocowanie wygląda bardzo podobnie.
Wszystko swoim czasie
Na tyle zabraknie na pewno naklejek, haka i zderzak będzie zmieniony na coś na styl S2/Competition lub jak się trafi ori. Zastanawiam się nad malowaniem znaczków w czarny mat, bo ramka grilla i lampy (nie długo soczewki) będą czarne.
EDIT
I kolejny UP
Nie buduje już gwintu home made, razem z kolegą wybraliśmy się na wycieczkę za Wrocław po gewinde FK w bardzo dobrej kasie.
Z powrotem też ograbiliśmy audice kolegi wujaszka, wiec wpadło parę gratów
KOLEJNY UP
W końcu znalazłem czas na przegląd gwintu. Miałem zakładać w poniedziałek, ale jednak jedzie do regeneracji. Amorki tył bardzo dobre, przód trochę miękkie. Za to nakrętki tragedia. Na tyle sprężyna nie chciała się odkleić od nakrętek, a same nakrętki skończyły tak jak na zdjęciu (nie używałem siły, dotknąłem, a one się rozleciały). Wygląda to jak by się mocno zapiekły albo ktoś użył kleju dla swojego spokoju... Z przodu też nie udało mi się rozkręcić, próbowałem moczyć wd40, coli, dot4, używałem palnika, dużej żaby młotka i płaskownika... Tak, że gwint w przyszłym tygodniu idzie do regeneracji przednich amorów+ nowe nakrętki i odświeżenie gwintu.
Na tyle zabraknie na pewno naklejek, haka i zderzak będzie zmieniony na coś na styl S2/Competition lub jak się trafi ori. Zastanawiam się nad malowaniem znaczków w czarny mat, bo ramka grilla i lampy (nie długo soczewki) będą czarne.
EDIT
I kolejny UP
Nie buduje już gwintu home made, razem z kolegą wybraliśmy się na wycieczkę za Wrocław po gewinde FK w bardzo dobrej kasie.
Z powrotem też ograbiliśmy audice kolegi wujaszka, wiec wpadło parę gratów
KOLEJNY UP
W końcu znalazłem czas na przegląd gwintu. Miałem zakładać w poniedziałek, ale jednak jedzie do regeneracji. Amorki tył bardzo dobre, przód trochę miękkie. Za to nakrętki tragedia. Na tyle sprężyna nie chciała się odkleić od nakrętek, a same nakrętki skończyły tak jak na zdjęciu (nie używałem siły, dotknąłem, a one się rozleciały). Wygląda to jak by się mocno zapiekły albo ktoś użył kleju dla swojego spokoju... Z przodu też nie udało mi się rozkręcić, próbowałem moczyć wd40, coli, dot4, używałem palnika, dużej żaby młotka i płaskownika... Tak, że gwint w przyszłym tygodniu idzie do regeneracji przednich amorów+ nowe nakrętki i odświeżenie gwintu.
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
Chillout,
Wydech będzie robiony po weekendzie, niestety sesja nieoczekiwanie się przedłużyła i nie było czasu żeby ogarnąć tą sprawę.
daniel110791,
Koszt regeneracji to 150-400zł. w tej górnej granicy mieści się kompletna wymiana płynów i gazów, uszczelnienie i nowe tłoczysko. Przy normalnym uzupełnianiu amora to koszt 150-200zł.
ja korzystam z usług tej firmy http://www.mxprofi.pl/
GSF,
Tak jak pisałem na innym forum, nakrętki będą stalowe cynkowane, co by w przyszłości nie mieć problemów z nimi Przydała by się taka nakrętka na tył, jak u ciebie, z przedłożonym kołnierzem. Jakiś pomysł na większe obniżenie przodu, oprócz przespawania wąsa?
Wydech będzie robiony po weekendzie, niestety sesja nieoczekiwanie się przedłużyła i nie było czasu żeby ogarnąć tą sprawę.
daniel110791,
Koszt regeneracji to 150-400zł. w tej górnej granicy mieści się kompletna wymiana płynów i gazów, uszczelnienie i nowe tłoczysko. Przy normalnym uzupełnianiu amora to koszt 150-200zł.
ja korzystam z usług tej firmy http://www.mxprofi.pl/
GSF,
Tak jak pisałem na innym forum, nakrętki będą stalowe cynkowane, co by w przyszłości nie mieć problemów z nimi Przydała by się taka nakrętka na tył, jak u ciebie, z przedłożonym kołnierzem. Jakiś pomysł na większe obniżenie przodu, oprócz przespawania wąsa?