
Uprzedzam kable swiece kopulka palec nowe wszystko a i cewka tez nowa.
Ja mam ładowanie 12,2 i przy takim ładowaniu, robiąc krótkie odcinki do szkoły i z powrotem (12km w jedną stronę) po nocy zawsze auto odpaliło, nawet przy -15*. Co prawda dość słabo kręcił, nawet potrafił kleszczyć, ale zapalił, także przy 13,3 nie powinno być problemu.zastanawiajace jest to ladowanie 13.3? cos jest chyba nie tak z miernikiem bo bylo dosc zimno i wg mnie po bardzo zimnej nocy nie powinien nawet zakrecic przy takim ladowaniu
Bez odpowiedniego ładowania długo nie pojeździsz. Polecam dokładne sprawdzenie alternatora.Aku napięcie 13.3 na załączonym, na wyl 12.9. Jakieś jeszcze sugestie? Gdyż to troche drażniąca sprawa...
szczerze w to wątpię, źle zmierzyłeś lub miernik mocno przekłamuje. Mi przy ładowani 12,5 V o ile można to nazwać ładowaniem aku zdechł po tygodniu w lecie nie w zimie.MikiTiki pisze:Ja mam ładowanie 12,2 i przy takim ładowaniu, robiąc krótkie odcinki do szkoły i z powrotem (12km w jedną stronę) po nocy zawsze auto odpaliło, nawet przy -15*.